Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Drømmefall Kapitler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke kameraet var så ille som artikkelen viser til. Jeg har ventet veldig lenge på dette spillet, helt siden jeg var ferdig med forrige spill i "serien". Hva skjer med Zoe.. er dette slutten? Jeg var med på kickstarter kampanjen og fikk endelig spille igjennom dette i går. Forventningen ble innfridd. Dette spillet har en helt utrolig deilig atmosfere. Det er vakre bilder, nydelig stemning og jeg fikk frysninger flere ganger. Aldri har jeg tatt meg så god tid til å se på alle detaljer.. ingen rush med å finne ut hva jeg må gjøre for å komme videre.. bare nyte.. det er vakkert.. nesten som poesi.. er du ikke kjent med serien fra før så kjøp lengste reisen og drømmefall og spill igjen de før du spiller dette.. bare forhistorien til dette spillet gir deg frysninger og en glede med å kunne fortsette Zoe's liv. Vakkert, Ragnar. Vakkert, Red Thread Games.. tusen takk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Leste litt på forumet til Steam og der var det noen som skrev at de har som mål å gi ut alle episodene innen 2015. Drøyer litt med kjøp til flere episoder er ute. Er litt irriterende å starte en ny episode hvor man har glemt mye av det som skjedde i forrige.

 

Og bare for å nevne det så kan man kan kjøpe spillet på gog også, artikkelen nevner bare Steam.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor du mener vi trenger spillet på norsk, all den tid det har aldersgrense 16 år. Målgruppen foretrekker jo nesten utelukkende engelsk...

 

Er også uenig med dine kommentarer om kamera og interaction mekanikken. Fungerte svært godt for meg, la spesielt merke til sistnevnte som smart og velpolert.

 

Ellers veldig enig med det du skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Leste litt på forumet til Steam og der var det noen som skrev at de har som mål å gi ut alle episodene innen 2015.

 

 

Men du glemmer å oversette til spillutgiver-språk. "Innen et år" betyr egentlig "innen to-tre år" i spillbransjen.

De Har vistnok allerede gjort ferdig kapittel 2-3 allerede, men mangler å få de polert ferdig. Hele historien pluss variablene etter valgene du tar er vistnok også ferdig gjort. Og etter erfaringer vet jeg at det meste av opptak av skuespillerne også er gjort. For å få de inn i et studio gang på gang er kjempe dyrt. Maks 2 tagninger og nummer 2 er som regel bare til nød.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...