Gå til innhold

Julebruskampen 2014 RØD eller BRUN?


Julebruskampen 2014  

125 stemmer

  1. 1. Hva slags julebrus er best av rød/brun?

  2. 2. Hvem produserer den beste julebrusen?

    • CB Julebrus
    • Borg Julebrus
    • Hansa Julebrus
    • Aass Julebrus
    • Hamar/Lillehammer Julebrus
    • Lerum Julebrus
    • Dahls Julebrus
    • Mack Julebrus
    • Berntsen Julebrus
    • Grans Julebrus
    • Union Julebrus (orange type)
    • Ringenes Julebrus
  3. 3. Foretrekker du å drikke julebrus fra plast eller glassflaske?



Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Grans 6-pack glassflasker! Ahhhhmnamnamnam.....

 

Det som er kult med Julebrus på glassflasker er at det ser/høres ut som man har handlet øl når man bærer det i posen. Alle de kule vil se på deg som en tøff, tørst og øldrikkende kjeltring(bortsett fra kassadama og de bak deg i køen) :D

 

Eplemost gir nesten samme effekt, men ekke like kult siden de ikke har 6-pack papp på toppen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grans 6-pack glassflasker! Ahhhhmnamnamnam.....

 

Det som er kult med Julebrus på glassflasker er at det ser/høres ut som man har handlet øl når man bærer det i posen. Alle de kule vil se på deg som en tøff, tørst og øldrikkende kjeltring

 

 

Du er ikke like kul hvis du er 23år og kommer ut av butikken en onsdag ettermiddag med klingene flasker i posen. Da tror folk du er alkis.

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brun er selvfølgelig best! Kan noen svare meg på hvorfor Arendals julebrus(brun) ikke er et alternativ i avstemmingen?

Tror det er fordi den produseres av Ringnes og TS har samlet dem alle under " Ringnes Julebrus" bortsett fra Hamar/Lillehammer sin men det er vell fordi den er veldig populær her på forumet :p.

 

Men for meg vil alltid CBs julebrus være den "ekte" julebrusen :)

Lenke til kommentar

 

Er det ikke bare å skrive inn ettersom folk etterlyser de?

Sant det. men kom på at TS må jo finne denne brusen hvis personen han trekker har stemt på den brusen :p. Blir litt vanskelig hvis det er en brus som bare selges i Battensfjordsøra.

 

Dette mener jeg også burde være mulig. Skal avstemmingen være korrekt så kan man ikke ha en andre post. Det er ikke verre enn at man evt. sender med bilde, og evt. hvor ca. den selges. Det er vel ingen som sender inn fiktive navn på en julebrus? Jeg fikser med glede en flaske av Arendals julebrus, Norges beste julebrus, med en lysebrun flott farge. :)

 

NB! Dessuten er Arendals bryggeri delvis ute av Ringnes. De eier kun 20% av nytt AS som ble stiftet i 2009.

Endret av TrygveH0811
Lenke til kommentar

 

Brun er selvfølgelig best! Kan noen svare meg på hvorfor Arendals julebrus(brun) ikke er et alternativ i avstemmingen?

 

Tror det er fordi den produseres av Ringnes og TS har samlet dem alle under " Ringnes Julebrus" bortsett fra Hamar/Lillehammer sin men det er vell fordi den er veldig populær her på forumet :p.

 

Men for meg vil alltid CBs julebrus være den "ekte" julebrusen :)

Jepp, er derfor jeg har gjort det. Skal prøve å forbedre listen imorgen :)
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...