Gå til innhold

Multicom.no nede? anbefalles de?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har handlet hos Multicom en del ganger over mange år, og har egentlig ikke hatt noen store problemer. Det eneste jeg jeg aldri gjør er å bestille noe som de bare har få igjen av på lager (1-3), eller noe de ikke har på lager. Av erfaring endret forventet dato seg for hver dag som gikk etter at de de forventet at varen skulle komme. For flere mnd. siden bestile jeg en annen farge av et produkt pga. denne frykten, og da fikk de faktisk inn varen jeg egentlig ville ha, ca. samme dag de forventet den.. Uansett, de er seriøse og det er trygt å handle der. :)

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Jobber i en nettbutikk selv, og akkurat det med forventet leveringsdato er no dritt. Man får jo datoer av leverandør, og det er det eneste man kan forholde seg til. Så i de aller fleste tilfeller ligger ikke skylda på butikken, men leverandøren når datoer blir flyttet. :) Bare til info..

Lenke til kommentar

Dett er er bare min erfaring da, men:

 

+ Muligheten til å konfigurere laptop en del selv

 

- TREG levering

- Dårlig kompetanse på det de til og med "bygger", finner ut mer selv ved å bruke Google

- Dårlige rutiner på teknisk, har fått PC som har blitt bygd med helt skivebom

- Lagerstatus helt på tryne, det meste de selger ligger på fjernlager

Lenke til kommentar

Ganske positive erfaringer her.

Rask levering. Bestillte fra Multicom, Komplett og Dustin samtidig. Mottok pakke fra Multicom og Komplett neste dag ... Dustin trengte et par dager ekstra (alt var lagervare).

 

Bestilte ikke-lagervare i september. Fikk epost etter en uke med status og beskjed om at de ikke visste hvor lang tid det ville ta (men de gav et estimat). Fikk mulighet for å kansellere ordren.

Estimat var 15 okt. Ingenting mottatt enda...

Lenke til kommentar

At du får noe fra Multicom dagen etter høres jo helt utrolig ut med mindre du betalte mange hundrelapper ekstra eller det var brevpost.

For det første ligger butikken midt i ødemarka, og for det andre garderer dem seg med at det kan ta opptil 5 dager for å i det hele tatt sende ut en vare fra lageret, det er en grunn til at de gjør det.

 

De gangene jeg har enten bestilt for meg selv eller andre, har det tatt minimum 3 dager før det blir sendt ut fra lageret, andre ganger har ting vist seg å ligge på fjernlager og jeg har avbestilt etter 2 uker med venting.

Men bra for deg da.

Endret av Brahmeister
Lenke til kommentar

At du får noe fra Multicom dagen etter høres jo helt utrolig ut med mindre du betalte mange hundrelapper ekstra eller det var brevpost.

For det første ligger butikken midt i ødemarka, og for det andre garderer dem seg med at det kan ta opptil 5 dager for å i det hele tatt sende ut en vare fra lageret, det er en grunn til at de gjør det.

 

De gangene jeg har enten bestilt for meg selv eller andre, har det tatt minimum 3 dager før det blir sendt ut fra lageret, andre ganger har ting vist seg å ligge på fjernlager og jeg har avbestilt etter 2 uker med venting.

Men bra for deg da.

 

Da jeg bodde i Arendal, så var det vanlig å få varene dagen etterpå fra Åmli :)

 

Nå bor jeg i Molde, og så lenge jeg bestiller før kl 1500, så får jeg i 90% av tilfellene varene ifra Digitalimpuls.no dagen etter på morran.

Helt konge spør du meg :D

 

Det kommer ofte ann på hvor en bor ja.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

At du får noe fra Multicom dagen etter høres jo helt utrolig ut med mindre du betalte mange hundrelapper ekstra eller det var brevpost.

Pakke med posten.

Kveld: Åmli->Kr.sand (terminal)

Natt: Kr.sand->Oslo (terminal)

Dag: Oslo->Rolvsøy (terminal)

Ettermiddag: Rolvsøy->Halden (post i butikk)

Kveld: HENTE

 

EDIT:

post-206045-0-28039300-1413583124_thumb.png

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

 

At du får noe fra Multicom dagen etter høres jo helt utrolig ut med mindre du betalte mange hundrelapper ekstra eller det var brevpost.

For det første ligger butikken midt i ødemarka, og for det andre garderer dem seg med at det kan ta opptil 5 dager for å i det hele tatt sende ut en vare fra lageret, det er en grunn til at de gjør det.

 

De gangene jeg har enten bestilt for meg selv eller andre, har det tatt minimum 3 dager før det blir sendt ut fra lageret, andre ganger har ting vist seg å ligge på fjernlager og jeg har avbestilt etter 2 uker med venting.

Men bra for deg da.

 

Da jeg bodde i Arendal, så var det vanlig å få varene dagen etterpå fra Åmli :)

 

Nå bor jeg i Molde, og så lenge jeg bestiller før kl 1500, så får jeg i 90% av tilfellene varene ifra Digitalimpuls.no dagen etter på morran.

Helt konge spør du meg :D

 

Det kommer ofte ann på hvor en bor ja.

 

 

6 mil fra åmli til arendal, så det er ikke et mirakel.

 

For øvrig har ikke Multicom lager, så da er leveringstiden fort ganske uberegnelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...