Gå til innhold

Sony: Alle med Xperia Z får Android 5.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en grunn til å ikke kjøpe en Sony!? :D

-At glasset på baksiden lett sprekker? Ser ut til at mange har problem med det.

-At man ønsker mer enn 16 GB internt minne? De har valgt å ikke ta versjonen med 32 GB inn til Norge og minnekort er ingen fullgod erstatning.

 

Håper likevel modellen av Z3 jeg har bestilt snart kommer til Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det en grunn til å ikke kjøpe en Sony!? :D Aldri mer HTC.

 

Nå er vel faktisk HTC like gode på oppdateringer som Sony. De har rapportert at One m7, m8 , mini og mini 2 får Android lollipop.

 

At HTC ikke var like flinke til å oppdatere sine telefoner for noen år siden stemmer, dette har endret seg veldig med oppdateringene av Android til 4.2, 4.3 og 4.4, hvor de var blant de raskeste til å rulle ut oppdateringer.

Lenke til kommentar

 

Finnes det en grunn til å ikke kjøpe en Sony!? :D Aldri mer HTC.

Nå er vel faktisk HTC like gode på oppdateringer som Sony. De har rapportert at One m7, m8 , mini og mini 2 får Android lollipop.

 

At HTC ikke var like flinke til å oppdatere sine telefoner for noen år siden stemmer, dette har endret seg veldig med oppdateringene av Android til 4.2, 4.3 og 4.4, hvor de var blant de raskeste til å rulle ut oppdateringer.

 

Jeg dreit på draget og kjøpte One X. Oppdateringer? En, to? Nei, det var "Nvidia sin feil". Det svidde og jeg fikk nok. Sony smeller til med 5.0 på alle sine mobiler. Har venner med både ditten og datten, men er mye mer fornøyd med hva Sony leverer.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Korleis kan en rulle tilbake til 4.4.4? Z2'en har blitt grusom etter eg installerte 5.0, det er kranglete å ta ein vanlig telefon, mobilen ringer plutselig til andre midt i telefonsamtale. liker ikkje oppslåsningsskjermen, endringen på notifications, det er vanskelig å stenge alle programmer, åpne nye vindu i chrome

mobilen nesten blitt ubrukelig

Lenke til kommentar

Korleis kan en rulle tilbake til 4.4.4? Z2'en har blitt grusom etter eg installerte 5.0, det er kranglete å ta ein vanlig telefon, mobilen ringer plutselig til andre midt i telefonsamtale. liker ikkje oppslåsningsskjermen, endringen på notifications, det er vanskelig å stenge alle programmer, åpne nye vindu i chrome

mobilen nesten blitt ubrukelig

da må du nok dessverre flashe den

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hmmm.

Det tok sin tid før 5.0 kom til min Z2, men så langt er mitt inttrykk at dette er en meget bra oppdatering.

Men jeg kan godt se at noen oppfatter at ting ikke virker eller at noe "skjer av seg selv".

Ikke alle som synes at en så total endring av brukergrensesnitt er en god ide.

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...