Gå til innhold

Hvem vinner prisen for årets mobiltelefon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rart ikke nexus 5 er på lista som

 

"Årets beste mobilkjøp"

 

den koster jo bare 2600kr og får alt av en toppmodell du kunne ønske! eneste er kameraet, men den burde absolutt vært i den sjangeren.

 

Det er da absolutt ikke rart at den ikke er nominert. Jeg er helt enig med deg, det er en god mobil, men den kom i 2013,og kan da ikke være "årets" mobilkjøp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

rart ikke nexus 5 er på lista som

 

"Årets beste mobilkjøp"

 

den koster jo bare 2600kr og får alt av en toppmodell du kunne ønske! eneste er kameraet, men den burde absolutt vært i den sjangeren.

Det er da absolutt ikke rart at den ikke er nominert. Jeg er helt enig med deg, det er en god mobil, men den kom i 2013,og kan da ikke være "årets" mobilkjøp.

 

Do'h, tenkte ikke over det.. :p

Lenke til kommentar

 

rart ikke nexus 5 er på lista som

 

"Årets beste mobilkjøp"

 

den koster jo bare 2600kr og får alt av en toppmodell du kunne ønske! eneste er kameraet, men den burde absolutt vært i den sjangeren.

 

Det er da absolutt ikke rart at den ikke er nominert. Jeg er helt enig med deg, det er en god mobil, men den kom i 2013,og kan da ikke være "årets" mobilkjøp.

Den kom i Norge i 2013, så vidt jeg husker.

 

Og det er fortsatt 2 måneder igjen inntil flere mobiler kommer inn i det norske markedet, før måneden er omme. Så hvorfor i huleste kan de ikke vente til for ks Nexus 6 eventuelt kommer, da?

Lenke til kommentar

Må bli G3 som stikker av med dette. Kompakt telefon som kan ALT !

 

En mobil som varit ute ett par uker å blir nominert till årets mobil, de må ju vara ett skämt ? Tänker då på iphone.

 

Og Note 4 som ikke engang er ute er ok?

 

 

Må bli G3 som stikker av med dette. Kompakt telefon som kan ALT !

 

 

Med såpass dårlige farger på skjermen, og bruk av Google Translate for å få norsk OS så fortjener den ikek stort..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...