Gå til innhold

Steam lar deg spille 10 spill gratis fra i dag og ut helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg allerede de jeg vil ha fra denne listen, men likevel synes jeg dette er et veldig bra tilbud fra steam.

Blir spennende å se hvordan noen steam hatere klarer å vri dette til noe negativt, selv om det er vanskelig for meg å se hvordan de skal klare dette.

 

Alt kan vris til noe negativt på anonyme nettfora. Om noen kurerer kreft så kommer det garantert noen og påpeker alle ulempene ;)

 

Uansett var jeg positivt overrasket når jeg så at krone-konverteringen på Steam faktisk førte til billigere spill, i motsetning til euro-konversjonen for flere år siden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nå har jeg allerede de jeg vil ha fra denne listen, men likevel synes jeg dette er et veldig bra tilbud fra steam.

Blir spennende å se hvordan noen steam hatere klarer å vri dette til noe negativt, selv om det er vanskelig for meg å se hvordan de skal klare dette.

 

Alt kan vris til noe negativt på anonyme nettfora. Om noen kurerer kreft så kommer det garantert noen og påpeker alle ulempene ;)

 

Uansett var jeg positivt overrasket når jeg så at krone-konverteringen på Steam faktisk førte til billigere spill, i motsetning til euro-konversjonen for flere år siden :)

Hvaa, Billigere ? er det sant ?

Lenke til kommentar

Er det nokon som veit korleis dette fungerer reint teknisk?

Laster du ned heile spelet som normalt berre at du mister tilgangen til det på mandag?

 

Grunnen til at eg spør er at eg lurer på om det er saumlaust å starte på eit spel medan det er gratis, og fortsette der du slapp dersom du velger å kjøpe spelet på mandag?

Lenke til kommentar

 

 

Nå har jeg allerede de jeg vil ha fra denne listen, men likevel synes jeg dette er et veldig bra tilbud fra steam.

Blir spennende å se hvordan noen steam hatere klarer å vri dette til noe negativt, selv om det er vanskelig for meg å se hvordan de skal klare dette.

 

Alt kan vris til noe negativt på anonyme nettfora. Om noen kurerer kreft så kommer det garantert noen og påpeker alle ulempene ;)

 

Uansett var jeg positivt overrasket når jeg så at krone-konverteringen på Steam faktisk førte til billigere spill, i motsetning til euro-konversjonen for flere år siden :)

Hvaa, Billigere ? er det sant ?

Billigere helt til du skal inn i kassa å betale ja.

Lenke til kommentar

Er det nokon som veit korleis dette fungerer reint teknisk?

Laster du ned heile spelet som normalt berre at du mister tilgangen til det på mandag?

 

Grunnen til at eg spør er at eg lurer på om det er saumlaust å starte på eit spel medan det er gratis, og fortsette der du slapp dersom du velger å kjøpe spelet på mandag?

 

Man mister bare tilgangen ja, får fortsette om du bestemmer deg for å kjøpe det en annen gang (hvis du ikke avinstallerer selvfølgelig).

Lenke til kommentar

Nå har jeg allerede de jeg vil ha fra denne listen, men likevel synes jeg dette er et veldig bra tilbud fra steam.

Blir spennende å se hvordan noen steam hatere klarer å vri dette til noe negativt, selv om det er vanskelig for meg å se hvordan de skal klare dette.

 

Vel, jeg synes bare det er skikkelig irriterende å få spill i biblioteket mitt som jeg ikke vil ha der :p Mener ikke noe negativt med dette egentlig, er nok ikke så mange andre som synes det. Men jeg bekreftet kanskje det du sa der.... :D

 

0e4f89131924a3e3b49af43e8178fa79.jpg

 

Men bra greier sånn ellers :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var sikker på at det var fredag i dag, og skjønte ikke hvor jeg skulle finne dette inne på steam..

 

Skikkelig nedtur at det bare var torsdag. Ikke bare pga de gratis spillene, men også fordi det ikke er helg på ei stund ennå :(

Da er du heldig! Det begynner faktisk allerede klokken 17:00 på torsdag, altså i dag. ;)

 

EDIT: Men nå ser jeg at du er i samme båt som oss andre med forpliktelser, og faktisk må jobbe/gå på skole i morgen. Vi burde ta ut en feriedag eller noe.

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

 

Nå har jeg allerede de jeg vil ha fra denne listen, men likevel synes jeg dette er et veldig bra tilbud fra steam.

Blir spennende å se hvordan noen steam hatere klarer å vri dette til noe negativt, selv om det er vanskelig for meg å se hvordan de skal klare dette.

 

Alt kan vris til noe negativt på anonyme nettfora. Om noen kurerer kreft så kommer det garantert noen og påpeker alle ulempene ;)

 

Uansett var jeg positivt overrasket når jeg så at krone-konverteringen på Steam faktisk førte til billigere spill, i motsetning til euro-konversjonen for flere år siden :)

Dette er ikkje alltid sant, dessvere slitter steam med at den gir forsiden ser ut som koster bedre men når kommer til kassen er den faktisk dyrere eller same som euro prisen....testet først om var pågrunn av brukte paypal men så brukte bankkort så . dessvere det negative som kommer frem at man må passe på at prisen er rett i kassen også

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å teste ut GRID2, men når jeg trykker på 'start spillet' kommer det opp en rask slik steam rute som sier ser etter oppdateringer, og så skjer det ikke mer. Sjekket med Dont starve også og her gjorde også spill spillet knappen noe...

 

Noen som har fått dette til å fungere?

 

samme problemet. Prøver med X-com. Skjer ingenting når jeg trykker på play knappen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...