Gå til innhold

LIVE kl 19:00: Vi følger Apples store lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, den iPad Air 2 lanseringen var vel så forutsigbar som overhode mulig. Fint oppdateringer, men veldig kjedelig.. iPad mini 3 sa de jo ingenting om så fikk den i det hele tatt Apple A8 eller A8X eller er det en iPad mini 2 + Touch ID mer eller mindre?

 

iMac med retinaskjerm er temmelig syke greier, men som jeg spådde så gikk prisen opp en god del og det ble ikke introdusert noen ny Thunderbolt Display.... Også fikk den Radeonskjermkort, hvorfor??

 

Endelig en refresh av Mac mini, det var lenge siden men skuffende at det ikke var noe nytt design eller noe som helst, var en ren specbump til Intel Haswell og endelig PCI-Express basert SSD og 802.11ac. Ganske så god pris iforhold til hva du får nå som prisen faktisk gikk ned, men hadde håpet på noe litt mer.

 

 

Atter en gang så er det intet nytt om Apple TV, ingen app store, no nothing...

Lenke til kommentar

Spørs om det ikke blir en ny iPad Air 2 på meg nå som skal erstatte min gamle mini. Gleder meg også til å få installert Yosemite på MBPen.

Ble også veldig fristet av nye Mac mini som ny kombinert kontor og multimediamaskin hjemme. Har også vurdert Apple TV i stua men ble det presentert noe ny der?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vel, den iPad Air 2 lanseringen var vel så forutsigbar som overhode mulig. Fint oppdateringer, men veldig kjedelig.. iPad mini 3 sa de jo ingenting om så fikk den i det hele tatt Apple A8 eller A8X eller er det en iPad mini 2 + Touch ID mer eller mindre?

iPad mini 2 beholder A7.
Lenke til kommentar

Med andre ord så er det 100 dollar for kun Touch ID og MIMO-antenner for 802.11n? Det virker noe absurd..

 

EDIT:

 

Ut ifra Apple.com så er det kun to forskjeller fra iPad mini 2 og iPad mini 3 og det er Touch ID og 2x2 MIMO for 802.11n og det har en prisforskjell på 900 kr.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...