Gå til innhold

Rundt 3,2 millioner spillere er innom Destiny hver dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Destiny må være det mest sukessrike middelmådige spillet noensinne.

 

Historien er syltynn og stappfull av klisjéer, skuespillerprestasjonene er under pari og spilleområdene er ganske lineære og ensartede, men av en eller annen grunn koser jeg meg med det allikevel.

 

De har helt klart gjort noe riktig.

 

Det er vakker natur, nydelig lyd og kontrolleringa av karakteren er veldig bra. Skulle ønske de brukte mer tid på historie, ja. (mine personlige meninger)

Lenke til kommentar

Destiny må være det mest sukessrike middelmådige spillet noensinne.

 

Historien er syltynn og stappfull av klisjéer, skuespillerprestasjonene er under pari og spilleområdene er ganske lineære og ensartede, men av en eller annen grunn koser jeg meg med det allikevel.

 

De har helt klart gjort noe riktig.

 

hehe føler det samme, spillet drar deg inn pga gameplay mekanikkene som er veldig kule. Jeg hater egentlig fps på konsoll men storkoser meg med Destiny, sier sitt egentlig.

Ville vært 100x bedre med en bedre story og mer interessante missions men likevel er spillet mer enn verdt det. Jeg har så mange spill på PC nå som er så bortkastet med penger at Destiny framstår som Metal Gear Solid i forhold.

Lenke til kommentar

Elsker spillet, godt å få hendene mine i et fps som ikke er av typen cod og battlefield.

 

Er så latterlig mange som griner over at spillet er kjedelig, har en dårlig story, at ikke noe å gjøre når man kommer til lvl 30 osv. Disse spillerne tror at de skal få et spill med World of Warcraft sin dybde, men tro meg, jeg tror vi må vente litt til hvis vi skal få World of Warcraft med Destiny sin engine. I mine øyne, så er dette en "arena shooter" i form av Halo/Quake, som har et godt potensiale. Det lille RPG/PVE elementet som er lagt inn er for meg så lite og tamt at det blir kjedelig, men er der for de spillerne som av en eller annen grunn ikke klarer å sette pris på PVP, og det er disse spillerne som virkelig slenger dritt om spillet.

 

Det skal ikke mye til for at jeg kan få flere tusen timer spilletid i spillet, da er det for meg justeringer i form av bedre kart, mer balanse mellom klassene og noen skikkelige gametypes som for eks. capture the flag som skal til. Jeg vil også se et større brukergrensersnitt i form av at man faktisk kan velge hvilke kart man vil spille og et skikkelig rankingsystem over spillere, med noen kule priser.

Lenke til kommentar

Historien var helt grei syntes jeg, men er over en uke siden jeg spilte sist nå. PvP combat er kjempesolid og veldig artig, men strikes og raids er ikke like spennende. Bossene har bare uendelig med HP og får hjelp av ads ved gjevne mellomrom ellers så er det ikke noe mer.

Edit: Kom på jeg har jo ikke gjort raids ennå, så vet ikke helt hvordan det er der.

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Ironisk nok synes jeg PvE er mye bedre som endgame enn det var underveis i levellingen. Det må være en eller annen slags skalering inne i bildet, for selv når man er høy level og gjør Strikes uten å skru dem opp til Heroic, kan ikke uten videre blaste gjennom ting. Men med en LL som blir høyere og høyere blir liksom Vanguard Tiger playlists mer og mer trivielt.

Jeg hatet Phogot - eller hva nå den bulletsponge-jævelen på månen het - da jeg gjorde den Striken med "riktig" level. Føltes som om vi stod og skjøt på den i 20-30 minutter før den omsider døde. Samme greien med Devil Walker - det er jo en endeløs lidelse hvis du på lav level ender opp med noen som ikke vet hvordan greien med de svake punktene fungerer.

Hvis den Striken popper som en del av en Playlist (da med mobs på level 24) skulle man tro at det var vanskeligere, men det er det ikke. Nå er jeg LL 27, og hele greien på level 24 - trash, åpning av dør, selve bossen - tar toppen 20 minutter, og føles mye mer riktig: En kort, intens greie. Siden dette er et FPS passer det utrolig dårlig med sånne WoW-inspirerte battles of attrition mot en boss. Jeg antar det er fordi alle har våpen som gjør mye mer skade nå. Tror de trenger å nerfe Strikes, spesielt helsen til bossene, på lavere levels.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Historien var helt grei syntes jeg, men er over en uke siden jeg spilte sist nå. PvP combat er kjempesolid og veldig artig, men strikes og raids er ikke like spennende. Bossene har bare uendelig med HP og får hjelp av ads ved gjevne mellomrom ellers så er det ikke noe mer.

Edit: Kom på jeg har jo ikke gjort raids ennå, så vet ikke helt hvordan det er der.

 

annbefaler deg å prøve raidet, morsomeste i spillet etter min mening :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...