Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Snus problem!


(idioten)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg snuser egentlig til vanlig, snuse ikke på en uke også tokk jeg en for noen dager siden i ca ti min! Jeg skal til legen neste uke og skjekke jernlager og kyssesyke dvitamin osv....

Hvor lang tid tar det før nikotinen eller konini* er ute av blodet mitt? Og kan mamma evt. Se at jeg har nikotin i blodet mitt? Trenger svar fort!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

De kommer aldri til å bry seg hvis det kommer opp en gang. Snus som vanlig og ikke tenk på det.

Er redd for hvordan mamma og pappa kommer til å reagere:/ men står det i brevet at jeg har nikotin i blodet?
Hvis du er så redd for det, får du enten slutte å snuse eller fortelle foreldrene dine om det før de finner det ut på en annen måte.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

De kommer aldri til å bry seg hvis det kommer opp en gang. Snus som vanlig og ikke tenk på det.

Er redd for hvordan mamma og pappa kommer til å reagere:/ men står det i brevet at jeg har nikotin i blodet?
Hvis du er så redd for det, får du enten slutte å snuse eller fortelle foreldrene dine om det før de finner det ut på en annen måte.

Har tenkt til å slutte. Men det er lettere sagt en gjort! Jeg har prøvd flere ganger å si det til dem, men jeg bare stopper opp og klarer det ikke:/ vansklig som en 14 år gammel jente med ADHD å si til mammaen og pappaen sin at jeg snuser:/

Lenke til kommentar

 

 

 

De kommer aldri til å bry seg hvis det kommer opp en gang. Snus som vanlig og ikke tenk på det.

Er redd for hvordan mamma og pappa kommer til å reagere:/ men står det i brevet at jeg har nikotin i blodet?
Hvis du er så redd for det, får du enten slutte å snuse eller fortelle foreldrene dine om det før de finner det ut på en annen måte.
Har tenkt til å slutte. Men det er lettere sagt en gjort! Jeg har prøvd flere ganger å si det til dem, men jeg bare stopper opp og klarer det ikke:/ vansklig som en 14 år gammel jente med ADHD å si til mammaen og pappaen sin at jeg snuser:/
Jeg vet akkurat hvordan det er. Men alle som vil slutte, klarer å slutte. Anbefaler dog å fortelle det til dem, enn at de tar deg i å snuse om 1-2 år.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...