Gå til innhold

FEATURE: Mobilspillenes utvikling (Ekstra)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, husker Snake på 5110, 3210, 3310 og deretter 7110. Sistnevnte var en spesiell og eksklusiv telefon husker jeg.

Jeg kjøpte meg også 7110 når den kom. Svindyr, og med to års bindingstid hvis ikke jeg husker feil. Men du verden så kul den telefonen var!

• Liker 1
Skrevet

Investor i 2008: "Skyte ut fugler med sprettert på grønne griser? Hvem i alle dager vil spille noe slikt? Seriøst, det er den dummeste ideen jeg har hørt noen komme med."

Skrevet

Spennende artikkel :) Utrolig hvor mye ting har utviklet seg på litt over 10 år. Hva har vi om 10 år fram i tid? Kan vel nesten ikke se det for seg engang :p

Skrevet

Hadde en nokia n-gage. Om jeg ikke husker feil så hadde den blant det heftigste av hardware på den tiden. Husker godt det Flow (litt usikker på navnet) snowbord spillet som fulgte med.

Skrevet

Om to år har smarttelefonene 4k skjerm og grafikk som nermer seg siste generasjons konsollene. Men mer opptatt er jeg av batteriteknologien, men den virker det som om alt står stille.

Sony sine compact-telefoner har ihvertfall et godt batteri som varer lenge.

Skrevet

Awww, jeg husker jeg satt og spilte Snake på min 6110 på bussen eller når jeg ventet på noe. Husker snake II og :) Barndomsminner <3

Skrevet

N-Gage hadde enorm støtte fra homebrew scenen, fordi det var så mye muligheter på den maskina og ikke minst bra CPU kraft.

Half-Life, Desert Combat, Quake, Doom og ett hav av andre spill og programmer kom gratis til N-Gage.

Har 2 stk N-Gage selv.

Good times. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...