Gå til innhold

ANMELDELSE: Starpoint Gemini 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske enig i anmeldelsen. Problemet var ensformige oppdrag og ingen langsiktige mål. Syns også classene skulle vært mer balansert, da Gunner virker som det mest logiske valget da 90% av oppdragene inneholder fighting. 1 vs 1 var morro med engineer om man bestemmer seg for å kapre flyet (pengemessig det mest lønnsomme man kan gjøre). Morro at du nevnte at spillet sammenlignes med en offline versjon av EVE Online, syns det selv og endte opp med å starte EVE igjen. :p

Lenke til kommentar

Er det for mye å be om et spill som har...

 

...Dynamisk univers som Space Rangers 2

...økonomi og muligheter som X3

...og combat som i Elite?

 

Ja, det er visst det =P

 

Nei langt ifra. Freelancer er bedre. Dette kunne vært like bra. Som anmelder sier så burde mainstoryen samt sideoppdragene vært brukt mer tid på. Men det kommer garrantert DLC samt hjemmespikra ting :)

Lenke til kommentar

Jeg for min del syntes det var helt fantastisk.

Er level 64 nå og har 2stk Carrier's og har spilt igjennom hele kampanjen, men ligger langt ifra å slutte å spille det enda.

Bare musikken og det visuelle er helt bedøvende deilig. Etter en lang dag på jobb er det deilig å kunne sette seg ned med en Freightliner og gå ut og "mine" asteroider, gasslommer etc. Eller hive seg ut på en ferd med Tzar-en som har 16 turrets og fyre av på andre freightlinere for å loote dem eller kapre Dreadnoughts for profitt eller en større garasje :) Eller man kan kose seg med å mappe opp kartet, finne artifakter mens man ser på de deilige støvskyvene, galaxene og planetene rundt deg i 3D rom etc.

Den som kjeder seg i dette universet vet bare ikke hva spillet har å by på i mine øyne ;)

Men jeg stusser veldig på anmelderens maskinvare. Han sier han får dårlig fps, lenge lastepauser etc.

Det kan jeg ikke forstå.
Med alt på MAX og 8x AA kjører jeg aldri på under 60-70fps, ikke engang i store battles. Og jeg har bare en 4770k og GTX 970 så det er jo ikke all verdens. Noe som får meg til å tro at anmelder har en svært dårlig maskin, og det vil være urettferdig mot ethvert spill når man skal anmelde det da det ødelegger noe av innlevelsen å oppleve lag og loadepauser etc.

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...