Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mannlig prostitusjon


Anbefalte innlegg

Er en mann i slutten av 20 årene årene som har mye fritid og lite penger. Ser at trenden hvor menn ønsker å utforske kuksuging økes, noen vil til og med bli tatt i toern.

 

På datingsider får jeg brev fra kun menn selv om det står at jeg søker kvinne (nettsted hvor man treffes for å ha sex).

 

Tror man kan venne seg på å ha en mann til å suge seg, og å gi ordrer. Vi er jo kjøtt vesener om vi har pupper eller ikke. Hvis man tjener opp til 2000kr per time og hvem vet for en helaften, så kan man jo gå riktig godt i overskudd (trenger man å hvitvaske penger fra å selge sex?). Kan godt ha tatt damer også men de trenger jo bare å hinte til at bena vil spres, så kommer det en kø.

 

Anonymous poster hash: 1eafa...a37

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er en god ide!

 

Du gjør vel heller ikke noe ulovlig siden det ikke er ulovlig å prostituere seg. Men jeg aner ikke hvordan en gjør dette med å betale skatt og lignende. Det er kanskje vanlig å bare droppe dette?

 

Det eneste som er negativt, er at du bidrar til at andre bryter loven og kan havne i vanskeligheter. Men dette er jo ikke ditt ansvar.

 

Samfunnet trenger flere mannlige prostituerte! Det bidrar til likestilling.

 

Synes denne var så bra hvor homosex og heterosex blir snudd opp ned på:

 

 

 

 

Lykke til med ditt enmannsforetak! :)

Endret av ærligøs
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...