Gå til innhold

Steam har blitt billigere i Norge etter valutaendring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Overraskende indeed. Også ser det ut som om ikke alt er gått som det skal. Endless Legend Classic Pack som koster 34.99eur, får jeg opp til 31.99kr. Løp og kjøp!

 

edit: Men så endres prisen til 240 når jeg skal betale. Likevel er det over 40 kroner billigere enn i euro.

 

edit2: Stadig flere spill er tilsynelatende billigere enn det de egentlig skal være. Baldur's Gate 2: EE, kommer opp med en pris på 22.99 kroner, men koster 170 ved betaling. 1kr billigere enn i euro. .

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Overraskende indeed. Også ser det ut som om ikke alt er gått som det skal. Endless Legend Classic Pack som koster 34.99eur, får jeg opp til 31.99kr. Løp og kjøp!

 

edit: Men så endres prisen til 240 når jeg skal betale. Likevel er det over 40 kroner billigere enn i euro.

 

edit2: Stadig flere spill er tilsynelatende billigere enn det de egentlig skal være. Baldur's Gate 2: EE, kommer opp med en pris på 22.99 kroner, men koster 170 ved betaling. 1kr billigere enn i euro. .

 

Sjekket nå, kommer opp som 31.99kr, men i det du betaler så retter den seg opp til orginalprisen

Lenke til kommentar

Overraskende indeed. Også ser det ut som om ikke alt er gått som det skal. Endless Legend Classic Pack som koster 34.99eur, får jeg opp til 31.99kr. Løp og kjøp!

 

edit: Men så endres prisen til 240 når jeg skal betale. Likevel er det over 40 kroner billigere enn i euro.

 

edit2: Stadig flere spill er tilsynelatende billigere enn det de egentlig skal være. Baldur's Gate 2: EE, kommer opp med en pris på 22.99 kroner, men koster 170 ved betaling. 1kr billigere enn i euro. .

 

Under minst ett av salgene kjøpte jeg ting som var feilpriset, tror det bare var snakk om dlc-er dog. :wee:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

edit: Men så endres prisen til 240 når jeg skal betale. Likevel er det over 40 kroner billigere enn i euro.

 

Ja det er litt rot for øyeblikket. For noen spill er prisen korrekt, men virker som ganske mange fremdeles er priset i euro selv om prisen står i kr. Litt nedtur å gå fra 20kr til 160-170 kr :p

Lenke til kommentar

Kikket litt rundt på steam i dag.
Det er riktig at noen spill er blitt billiegere, men noen er blitt utrolig mye dyrere!

Spore Complete Pack: 480kr. (før 25.99 euro= 212kr)
Sims Medieval: 140kr (før 9,99euro=81kr)
Alice Madness Returns: 180Kr (før 9,99euro=81kr)
Mass Effect 1: 140Kr (før 7,99euro=65kr)
BF2= 9,99 euro til 140kr
BFBC2:9,99euro til 180kr
Burnout Ultimate Paradise: 5,99euro til 140kr (49kr->140kr)
DeadSpace1+2: 9,99->140kr

Ser ut til at alle EA games har blitt mye dyrere..

Ser ut til at alle EA spill som var 9,99euro nå koster 140kr-180!!!

I tillegg CIv V Gods and Kings fra 29,99euro til 340 Kr (fra 244->340)

Endret av tjbr
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Tipper det som har skjedd er at steam har raskt bare konvertert priser fra USD-> NOK, derfor er endel tilng billigere.

 

Derimot, man kan se at enkelte utgivere (EA!) har justert alle prisene sine.

EA spill har økt med 50%-100% over hele fjøla siden i går!

Tipper vi ser andre utgivere begynne med det samme

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...