Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Forrige lørdag tok jeg av meg mitt sølvsmykke som jeg er så glad i og betyr mye for meg. Da jeg et par dager senere fant ut at jeg ikke hadde tatt det på igjen lette jeg overalt, men finner det ikke.

Jeg tok det av i gangen og har lett i sko og jakker. Det er et hjertesmykke som jeg har fått av kjæresten min.

 

Siden jeg har en tro på at det er mennesker som kanskje ser noe andre ikke ser så ønsker jeg å se om noen kan hjelpe meg. Har også vurdet å ringe noen som kanskje kan hjelpe meg å se hvor smykket mitt kan ligge, men jeg ville prøve ut og se om noen her inne kan hjelpe meg.

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok smykket av i gangen, men da jeg gikk tilbake for å se om det var der etter et par dager var det borte. Jeg har sikkert tatt det og lagt det en plass jeg ikke husker.

Så under alle putene på rommet mitt, men smykket var desverre ikke der, men tusen takk for hjelpe!:)

Lenke til kommentar

At noen mennesker ser noe andre mennesker ikke ser er et faktum.

 

At noen mennesker som ikke har sett leiligheten din eller hva du har gjort der skal kunne vite hvor du har lagt smykket er praktisk talt umulig (det er ingenting som tyder på at det er mulig). Men noen mennesker er gode til å gjette og igjen noen av disse har mer flaks enn andre.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

At noen mennesker ser noe andre mennesker ikke ser er et faktum.

 

At noen mennesker som ikke har sett leiligheten din eller hva du har gjort der skal kunne vite hvor du har lagt smykket er praktisk talt umulig (det er ingenting som tyder på at det er mulig). Men noen mennesker er gode til å gjette og igjen noen av disse har mer flaks enn andre.

 

Min utheving.

 

Værsågod, Abigor. Her er det ganske klart at du ikke snakker sant. Det er ikke "ingenting" som tyder på at det er mulig.

 

http://deanradin.com/evidence/evidence.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...