Gå til innhold

Star Wars: The Old Republic får utvidelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For ett øyeblikk satt jeg og funderte på hvorfor i pokkern Star Wars The Old Republic var referert som MMORPG i artikkelen, jeg tenkte da på Knights Of The Old Republic som var vesentlig eldre, etter noen sekunder husket jeg noe gammelt grums fra den gangen det var lansert.

Så ja, det sier vell litt om kvaliteten når spill går i glemmeboka, mens de gode som KOTOR serien fortsatt huskes og sitter godt i hukommelsen.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ildsjeler modifiserer og fikser garantert problemer i koden bare en venter litt lenger enn utgivelsesdato.

 

For min del ville jeg ofret en finger for et gjensyn med så god historiefortelling.

 

Det virker som om kvalitet stadig blir mindre viktig, nedprioriteres til fordel for overdrevet fokus på grafikk.

 

Frihet til å ta egne valg er også imponerende godt implementert i disse etterhvert gamle slagerene.

 

Ovennevnte faktorer gjør at spillene, til tross for grafikk, fremdeles har høy gjenspillbarhet og underholdningsverdi.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...