Gå til innhold

Dagens bilde er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gavekodene virke denne gangen?

Har dårlig erfaring med de kodene fra dagens bilde.

 

Beklager å høre at du har dårlig erfaring med kodene Eik Andre, det er selvsagt meningen at de skal virke. Skulle du vinne og få en kode som mot formodning ikke virker håper vi du sier i fra til oss på [email protected], slik at vi kan ordne opp i det :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ny person som tar seg av dagens bilde denne gangen? Og vil måneoppsumerings trådene komme tilbake?

 

Hei, vår journalist og dyktige fotograf Kristoffer Møllevik kommer til å stå for utvelgelsen av Dagens bilde fremover, mens vi i utvelgelsen av månedens bilde i tillegg bruker en ekstern jury.

 

I denne omgang kommer vi til å fokusere på utvelgelse av dagens og månedens bilde fra Bildekritikk-tjenesten vår. Vi holder på å fornye oss litt om dagen, og vurderer hvilke andre typer artikler vi skal lage rundt alle de fantastiske bildene brukerne deler med andre lesere via både bildekritikken og Diskusjon.no-forumtrådene.

Lenke til kommentar

 

Ny person som tar seg av dagens bilde denne gangen? Og vil måneoppsumerings trådene komme tilbake?

Hei, vår journalist og dyktige fotograf Kristoffer Møllevik kommer til å stå for utvelgelsen av Dagens bilde fremover, mens vi i utvelgelsen av månedens bilde i tillegg bruker en ekstern jury.

 

I denne omgang kommer vi til å fokusere på utvelgelse av dagens og månedens bilde fra Bildekritikk-tjenesten vår. Vi holder på å fornye oss litt om dagen, og vurderer hvilke andre typer artikler vi skal lage rundt alle de fantastiske bildene brukerne deler med andre lesere via både bildekritikken og Diskusjon.no-forumtrådene.

 

Forstår jeg deg riktig, så sier du at det i denne omgang så vil det ikke blir noen "Månedens bilde" gjennom oppsummeringstråder fra "månedstrådene", slik som her? :hm:

Hvis så er tilfelle, når vil "neste omgang" bli... ? :hmm:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

 

 

Ny person som tar seg av dagens bilde denne gangen? Og vil måneoppsumerings trådene komme tilbake?

Hei, vår journalist og dyktige fotograf Kristoffer Møllevik kommer til å stå for utvelgelsen av Dagens bilde fremover, mens vi i utvelgelsen av månedens bilde i tillegg bruker en ekstern jury.

 

I denne omgang kommer vi til å fokusere på utvelgelse av dagens og månedens bilde fra Bildekritikk-tjenesten vår. Vi holder på å fornye oss litt om dagen, og vurderer hvilke andre typer artikler vi skal lage rundt alle de fantastiske bildene brukerne deler med andre lesere via både bildekritikken og Diskusjon.no-forumtrådene.

 

Forstår jeg deg riktig, så sier du at det i denne omgang så vil det ikke blir noen "Månedens bilde" gjennom oppsummering fra forumets "månedstråder", slik som her? :hm:

Hvis så er tilfelle, når vil "neste omgang" bli... ? :hmm:

 

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Forstår jeg deg riktig, så sier du at det i denne omgang så vil det ikke blir noen "Månedens bilde" gjennom oppsummeringstråder fra "månedstrådene", slik som her? :hm:

 

Hvis så er tilfelle, når vil "neste omgang" bli... ? :hmm:

 

 

Oppsummeringsartiklene slik som linken under er etter mitt syn de absolutt mest interessante artiklene på Akam, selv om jeg pleier å følge med i løpet av måneden er det ofte noen blinkskudd som går meg hus forbi. Interessant å lese om bilder som jeg ikke ser andre steder, og som ofte holder imponerende kvalitet, mye mer interessant enn svadaartikler med stock-bilder. Så det er synd om de skulle bli borte.

 

Link: http://www.akam.no/artikler/januarbildene-fra-forumet/157453

Lenke til kommentar

 

 

Ny person som tar seg av dagens bilde denne gangen? Og vil måneoppsumerings trådene komme tilbake?

Hei, vår journalist og dyktige fotograf Kristoffer Møllevik kommer til å stå for utvelgelsen av Dagens bilde fremover, mens vi i utvelgelsen av månedens bilde i tillegg bruker en ekstern jury.

 

I denne omgang kommer vi til å fokusere på utvelgelse av dagens og månedens bilde fra Bildekritikk-tjenesten vår. Vi holder på å fornye oss litt om dagen, og vurderer hvilke andre typer artikler vi skal lage rundt alle de fantastiske bildene brukerne deler med andre lesere via både bildekritikken og Diskusjon.no-forumtrådene.

 

Forstår jeg deg riktig, så sier du at det i denne omgang så vil det ikke blir noen "Månedens bilde" gjennom oppsummeringstråder fra "månedstrådene", slik som her? :hm:

Hvis så er tilfelle, når vil "neste omgang" bli... ? :hmm:

 

 

Slik jeg tolker det så vil det bli valgt et Månedens bilde av alle dags vinnerne av bildekritikken, men det vil ikke bli laget en oppsummeringstråd av månedens trådene slik som denne her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1625437. Ihvertfall ikke i starten.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

 

Forstår jeg deg riktig, så sier du at det i denne omgang så vil det ikke blir noen "Månedens bilde" gjennom oppsummeringstråder fra "månedstrådene", slik som her? :hm:

 

Hvis så er tilfelle, når vil "neste omgang" bli... ? :hmm:

 

 

Oppsummeringsartiklene slik som linken under er etter mitt syn de absolutt mest interessante artiklene på Akam, selv om jeg pleier å følge med i løpet av måneden er det ofte noen blinkskudd som går meg hus forbi. Interessant å lese om bilder som jeg ikke ser andre steder, og som ofte holder imponerende kvalitet, mye mer interessant enn svadaartikler med stock-bilder. Så det er synd om de skulle bli borte.

 

Link: http://www.akam.no/artikler/januarbildene-fra-forumet/157453

 

Tips!

det er andre som har noe på gang.... :yes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

Går visst litt i rykk og napp mht. "Dagens bilde" , mulig det nå er blitt en "intervall-øvelse..... følg med her :ph34r::green::eek:

 

 

 

Det nyeste er jo såpass bra at det fortjener å stå noen dager ;)

 

God helg!

Henning

 

Jau..., då forstår seg! :innocent: Ha en alldeles fortreffelig helg, med eller uten "dagens bilde"... :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...