Gå til innhold

[Løst] Hvilken windows til en gaming maskin?


Anbefalte innlegg

Hvis jeg har forstått noen tråder riktig bør jeg kjøpe Windows 8.1 i stedet for Windows 7 hvis jeg bygger ny gaming pc.

 

Regner med 64bit versjonen er et must.

 

Må man ha Norsk versjon for å få norsk språk, eller kan det lastes ned til engelsk versjon med språkstøtte nedlasting (eller noe i den dur)?

 

 

Mvh

Lorentz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del blir det Windows 7, dåg Home Premium sånn helt greit. Anbefaler mest W7 Ultimate! ;)

Win 8 har jeg ikke så mye erfaring med, for min del uvant og rotete. Men helt grei, liker som sagt w7 best.

Og helst engelsk språk(som sagt over bedre support iforhold til feilmeldinger etc. Min mening ivertfall! ;)

Seff også 64 bit windows ;)

 

Windows 8 fungerer jo også, så lenge en blir vant til den, foretrekker windows 7 best med tanke på at jeg har brukt den så lenge at jeg har godt vendt meg til den, enklere i oppsettet etc.

Endret av Heinza7
Lenke til kommentar

Er det ikke også sånn at direct x 11,2 kun støttes av Windows 8. Synes ellers det er morsomt at folk annbefaler Windows 7 for så og si at de har ingen erfaring med 8..

 

Hadde helt klart gått for Windows 8, blir det for "rotete" kan du installere en start meny frem til Windows 10 kommer, som du får gratis oppgradering til dersom du går for 8 ern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...