Gå til innhold

GUIDE: Det tok meg fem minutter å sikre nettkontoene mine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om dette går an på paypal? Har lest noe om det på sidene, at det skal gå m mobilen (vet en kan bestille kodebrikke), men finner ikke ut hvor man aktiverer det.

 

Edit: hadde visst fått svar fra paypal support; ikke tilgjengelig i ditt marked

 

Teit. Paypal er eneste stedet jeg har blitt utsatt for svindel. Er den kontoen jeg føler jeg mest trenger det på..

Endret av madmats
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Google: Hvorfor vente på SMS, de har jo en app også som ligger på telefon som kan brukes. En SMS kan man ofte lese starten av på låsskjermen til telefon, mens appen må man låse opp telefonen for å få tilgang til.

Jeg bruker Authy, en app som virker på både iOS, Android og i nettleseren å datamaskinen din. I likhet med EnvyAndroid har jeg samlet en rekke tjenester i denne appen, blant annet Google og Facebook.

Lenke til kommentar

Jeg vil advarer folk å gjøre dette på google om du har en telefon. Alt dette gjør uten Google Authenticator er at du ikke får tilgang til å laste ned ting osv. Koden hjelper heller ikke

 

Jeg bruker 2-trinnsverifisering, på mobil,chromebook,stasjonær og en bærbar. Aldri hatt noen problemer, merker heller ikke at det står på siden enhetene er godkjente. Har aldri hørt om google authentifcator engang så det er tydeligvis ikke nødvendig.. Hva er det du ikke får lastet ned?

Lenke til kommentar

Har måttet velge vekk 2 faktor hos Google, har du applikasjoner som logger på med Google tjenesten din fra andre steder, som for eksempel VPN programvare som benytter Jabber, så vil 2 faktoren stikke kjepper i hjula dine ganske raskt.

Derfor ble det ett råere valg med passord database og 100 tegns passord som kan kopieres og limes inn hvor det trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...