Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

 

Fine jenter som oppfører seg som en drittsekk (eller bitch) taper seg veldig i mine øyne (også fysisk faktisk), hvorfor det er nesten motsatt i mange damers øyne når mannfolk oppfører seg som dritt synes jeg er merkelig.

spot on, det er nettopp det som er problemet!!! vil ikke synes at han er fin når oppførselen er sånn ca det motsatte;) ;) (liten overdrivelse) aner ikke hvorfor det er slik, men det er jo et vanlig fenomen

 

 

 

Men, altså.. det finnes da vakre og kjekke mennesker over alt i verden? :ermm: Er det et problem i seg selv for deg at andre er vakre og har ræva personlighet? Anbefaler deg å bare overse disse menneskene og ikke legge ned mye energi i dem..

 

Tror det faktisk er det som er problemet... hun tiltrekkes av at han oppfører seg dårlig og liker det ikke selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

....hva?

 

Er det ingen som liker å bli behandlet dårlig? Hæ?

 

Tror ikke du skjønte tegninga her... han oppfører seg ikke dårlig mot henne, bare generelt som en drittsekk.

Åja. Det hørtes jo ikke så ille ut da. Men hva er årsaken til at han oppfører seg som en drittsekk da mon tro? Pga utseende, tror du?

Endret av Vatjusi
Lenke til kommentar

 

 

....hva?

 

Er det ingen som liker å bli behandlet dårlig? Hæ?

Tror ikke du skjønte tegninga her... han oppfører seg ikke dårlig mot henne, bare generelt som en drittsekk.

Åja. Det hørtes jo ikke så ille ut da. Men hva er årsaken til at han oppfører seg som en drittsekk da mon tro? Pga utseende, tror du?

Du sier at utseende til personen styrer personlighet? Isåfall kan jeg si deg at det er feil.

Lenke til kommentar

 

 

 

....hva?

 

Er det ingen som liker å bli behandlet dårlig? Hæ?

Tror ikke du skjønte tegninga her... han oppfører seg ikke dårlig mot henne, bare generelt som en drittsekk.

Åja. Det hørtes jo ikke så ille ut da. Men hva er årsaken til at han oppfører seg som en drittsekk da mon tro? Pga utseende, tror du?

Du sier at utseende til personen styrer personlighet? Isåfall kan jeg si deg at det er feil.

 

 

Nei, det var ikke det jeg sa. Og jeg er enig i det jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fine jenter som oppfører seg som en drittsekk (eller bitch) taper seg veldig i mine øyne (også fysisk faktisk), hvorfor det er nesten motsatt i mange damers øyne når mannfolk oppfører seg som dritt synes jeg er merkelig.

Hørte alltid at jenter modner før guttene når jeg var yngre, men jo eldre jeg blir jo mere tviler jeg på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...