Gå til innhold

(LC) Arsenal vs Southampton


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Når de sier "drite i" tenker jeg de mener = spill med de unge spillerne og "B-laget". Og det er jeg helt enig i. Også driter man heller i at man taper. Ikke driter i selve cupen/kampen. Beste måten å matche unge spillerne i klubben på. Real match time. De må jo selvfølgelig ta det veldig seriøst da det er viktige sjanser for de å vise frem hva de kan. Og derfor skal og må de prestere på et godt nivå for at laget vinner og de får flere sjanser; ryker de ut tidlig så er det jo de som får straff av at de ikke får spilt flere kamper kanskje i hele sesongen! F.eks: Janko som startet mot Dons. Vi ser han neppe igjen denne sesongen med mindre LvG tenker det samme om FA Cupen som ligacupen; men akkurat det tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...