Gå til innhold

Verving til Talkmore - 2 mnd gratis *1 innlegg med vervekode per bruker*


YBD

Anbefalte innlegg

Ser de nå skriver 500,- kr rabatt på faktura er det da bare for første faktura? Hva om man velger det billigste abonnementet til 149,- kr får man da dekt månedsavgiften for 3,35 måneder fremover , eller bare fakturaen den første måneden med beløp inntil 500?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
andr3as skrev (17 minutter siden):

Ser de nå skriver 500,- kr rabatt på faktura er det da bare for første faktura? Hva om man velger det billigste abonnementet til 149,- kr får man da dekt månedsavgiften for 3,35 måneder fremover , eller bare fakturaen den første måneden med beløp inntil 500?

Får trolig dekt utover flere måneder slik at totalrabatten blir 500 osv. Tror det skjedde med meg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
andr3as skrev (15 timer siden):

Ser de nå skriver 500,- kr rabatt på faktura er det da bare for første faktura? Hva om man velger det billigste abonnementet til 149,- kr får man da dekt månedsavgiften for 3,35 måneder fremover , eller bare fakturaen den første måneden med beløp inntil 500?

Mener det strekkes over flere måneder.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
On 10/16/2021 at 10:31 PM, Ja12345 said:

Jeg vil gjerne bli vervet😊

 

Jeg verver gjerne bare å trykke på linken min alle som vil : https://talkmore.no/verving/blivervet?kode=KLQXDK

Du får 500 kr i avslag på fakturaen og jeg det samme (hvis du velger det rimeligste til 149kr så betyr det gratis mobil i 3 og en halv måned)

Om det skulle du lurer på i forhold til abonnement eller verving så spør her eller send pm

Endret av NOTOX
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Verver gjerne jeg også. https://talkmore.no/verving/blivervet?kode=CMT7KF

Har du andre spørsmål rundt verving utenom vilkårene under, ta kontakt her.

Vilkår for verving

Du som blir vervet:

  • Må bestille et privat mobilabonnement med månedspris
  • Må overføre nummeret ditt fra annen operatør
  • Du (nummeret ditt) kan ikke ha vært Talkmore-kunde siste 3 måneder
  • Kan ikke ha benyttet deg av vervetilbudet i løpet av de siste 12 måneder
  • Når abonnementet ditt er aktivt, vil du få 500,- i avslag på faktura

Generelle vilkår:

  • Vervepremien kan ikke utbetales som kontanter
  • Verving gjelder ikke bedrift eller Mobilt Bredbånd
  • Vervingen må være registrert via våre nettsider
  • Ververabatten gjelder ikke i kombinasjon med andre velkomstkampanjer og rabatter
Endret av Tromsmann
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei! 
 

Talkmore kjører nå vervekampanje hvor nye kunder gjennom bruk av vervelink får kr 500,- i fratrekk på fakturaen. Den som verver får i sin tur kr 750,- i fratrekk på fakturaen sin. Kampanjen gjelder frem til 18.06.23. Jeg legger ved en personlig vervelink dersom noen skulle være interessert i tilbudet: https://talkmore.no/privat/verving/blivervet?kode=HTLP5P

 

Personlig har jeg vært Talkmore-kunde i snart seks måneder og hittil er jeg svært fornøyd med operatøren. Etter mange år med Telenor valgte jeg å gå over til Talkmore da jeg opplever at de leverer den samme kvaliteten til en hyggeligere pris. Talkmore tilbyr blant annet:

- Garantert full Telenor-dekning 

- 4 % Trumf-bonus eller 3 % bonus i form av Norwegian CashPoints på mobilabonnement

- OBOS-medlemmer får 20 % rabatt på enkeltabonnement og 10 % rabatt på familieabonnement

- Feriedata: Fem valgfrie uker med ekstra data i året. Ekstra datamengde varierer ut ifra mobilabonnementet man har. 

- Nettslett inkludert i alle mobilabonnement; Forsikring som gir rett til advokathjelp dersom man blir utsatt for krenkende publikasjoner på nettet. 

- Alltid kr 1000,- i rabatt ved kjøp av ny mobil fra Talkmore sin nettside. 
 

Det er altså mange fordeler ved å velge Talkmore, særlig dersom man i tillegg er medlem av OBOS og Trumf :)

Lenke til kommentar

Er du Obos medlem så får du 20 % rabatt på enkelt abonnement og 10 % rabatt på familie abonnement hos Talkmore.
Bestill via linken og gi beskjed til Talkmore etter bestilling om at du ønsker Obos medlemsrabatten. 

 

Få 500,- i avslag på mobilfakturaen din:

https://talkmore.no/privat/verving/blivervet?kode=XCJBJ9

Lenke til kommentar

De som påstår at Talkmore/Telenor er billige, må enten ha enormt med rabatter, ha aksjer der eller jobbe der/tilsvarende! Både Talkmore og Telenor ligger langt over i pris sammenlignet med alle(?) andre mobiloperatører! Skal du bytte mobilabonnement, så sjekk og sammenlign prisene på abonnement med ditt/deres behov (man må sjekke rabatter i tillegg). Velg "Avansert Søk" og juster parametrene til ditt/deres behov og ønsker:

https://www.tek.no/mobilabonnement/?data=5000&callMinutes=5000&messages=5000&network=-1&features=

Lenke til kommentar
Gjest MKII skrev (7 timer siden):

De som påstår at Talkmore/Telenor er billige, må enten ha enormt med rabatter, ha aksjer der eller jobbe der/tilsvarende! Både Talkmore og Telenor ligger langt over i pris sammenlignet med alle(?) andre mobiloperatører! Skal du bytte mobilabonnement, så sjekk og sammenlign prisene på abonnement med ditt/deres behov (man må sjekke rabatter i tillegg). Velg "Avansert Søk" og juster parametrene til ditt/deres behov og ønsker:

https://www.tek.no/mobilabonnement/?data=5000&callMinutes=5000&messages=5000&network=-1&features=

I praksis betaler jeg 229,- for 9 GB hos Talkmore (20 % Visma-rabatt, 4 % Trumf-bonus og 3 GB gratis data). Dette er således det tredje-billigste abonnementet på sammenligningssiden du viser til med tilsvarende mengde data, kun slått av Happybytes og NiceMobil.

Er sånn sett svært fornøyd med Talkmore som dekker mine behov til en rimelig penge. 😊

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
d1nosaur1984 skrev (2 timer siden):

Forsøkte å bestille verving med koden til radioy1 ovenfor her, men Talkmore nektet, og hevdet han/du ikke er kunde hos dem.

Det stemmer delvis. Har slått til på et tilbud hos en annen operatør. Jeg er fortsatt Talkmore kunde, men blir portert ut senere denne uken. Da er det sikkert derfor de ikke lar deg bruke linken nå. Det er i allefall et par stykker her inne som har fått glede av linken mens jeg har hatt den ute her, men da skal jeg få den fjernet nå 🙂

Endret av radioy1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...