Jump to content
YBD

Verving til Talkmore - 2 mnd gratis *1 innlegg med vervekode per bruker*

Recommended Posts

Jeg skal bestille abonnement hos Talkmore i løpet av april med aktivering i slutten av mai 2017, om noen vil verve meg så bare send meg en PM nummeret ditt så får vi begge to måneder gratis.

Da har jeg fått flere PM, takk til se som har tatt kontakt og jeg anser meg selv som vervet til Talkmore. :-)

Edited by Hedonism

Fikk en kode jeg og. Så du som vil kan joine med 2 mnd gratis :) 15 gb er maks data. Og du kan verve folk før de to mnd er over og få to mnd til gratis osv.

Du som blir vervet må bestille Fritt + EU 1, 2, 4, 8 eller 15 GB.

Må overføre nummeret ditt fra annen operatør

Kan ikke ha vært Talkmorekunde siste 3 måneder

Når abonnementet ditt er aktivt, vil du få rabatt tilsvarende ditt månedsgebyr på de to første fakturaene du mottar fra Talkmore.

Skriv kampanje koden (nr mitt) til slutt hvis du vil hjelpe meg: nitti søttini søttifire nittitre (skriv tallene som nummere)

Registrasjonen er her : https://talkmore.no/verving

Moderatormelding

Hold dere til å poste vervekoden en gang, slik at tråden ikke blir en nagging konkurranse. 3 innlegg er fjernet.

Tilbakemelding tas på PM

Edited by Gavekort

Hei :) 
Til forskjell fra de andre som har postet her kan jeg verve deg slik at du får 50%rabatt på valgfritt abonnement. 

Ble nylig kunde med 15GB til 249,- og fikk muligheten til å verve med samme/lignende tilbud.
Send meg en PM, hvis du ønsker å bli vervet  :)

1mxp6BD.png

Heisann støtt en lut fattig artist!

Jeg ville voldsomt verdisatt å kunne sleppe å betalt for mobil abbomentet mitt for en stund.

Send meg en PM eller bruk dette nummeret =)

92271199 

Jeg trenger verve noen til Talkmore - anyone?

:)

Send meg en pm

Har du feks. en telefon med pass til to sim-kort og trenger ekstra datatrafikk i sommer er dette glimrende. Du får to mnd valgfritt abonnement gratis uten bindingstid!

Edit: Det har ordna seg :)

Edited by SuperHero5