Gå til innhold

Lyst til å bli youtube partner? Ingen bindingstid! Jeg verver deg!


Klompisify

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Melder meg isåfall inn sjøl, jeg....uten verving. ;)

 

Hehe er så typisk, Om han ikke får dine penger og du ikke får noe mindre av at du verves via han så hva skader det og være litt snill og bruke han sin link ? Minner meg om de sure grinete folka på jobben som absolutt ikke skal ha en grasrot andel på Norsk tipping fordi de ikke vil hjelpe andre uten at de på noen måte blir affektert av dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Melder meg isåfall inn sjøl, jeg....uten verving. ;)

 

Hehe er så typisk, Om han ikke får dine penger og du ikke får noe mindre av at du verves via han så hva skader det og være litt snill og bruke han sin link ? Minner meg om de sure grinete folka på jobben som absolutt ikke skal ha en grasrot andel på Norsk tipping fordi de ikke vil hjelpe andre uten at de på noen måte blir affektert av dette.

 

Mest fordi at han reklamerer for det her. ;)

Lenke til kommentar

 

 

Melder meg isåfall inn sjøl, jeg....uten verving. ;)

 

Hehe er så typisk, Om han ikke får dine penger og du ikke får noe mindre av at du verves via han så hva skader det og være litt snill og bruke han sin link ? Minner meg om de sure grinete folka på jobben som absolutt ikke skal ha en grasrot andel på Norsk tipping fordi de ikke vil hjelpe andre uten at de på noen måte blir affektert av dette.

 

Mest fordi at han reklamerer for det her. ;)

 

 

 

Hva trudde du skulle skrives her ?

  1. Diskusjon.no
  2. Forbruker
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...