Gå til innhold

Grand Theft Auto V kommer til PlayStation 4 og Xbox One i høst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal respektere at det kan være hardt å konvertere spillet for 3 platformer og de små forskjellene det involverer. Men at de ikke bare kan slippe alle spella samtidig isteden? For alt jeg bryr meg så kan dem pushe de nye konsollene hele dagen lang. Men hva hjelper det når de få titlene som nå blir sluppet i starten KRENKER pc miljøet ENTEN med nedsatt grafikk, eller at det blir slippi seint. Om denne trenden fortsetter så vet jeg ikke engang hvem som skal ha skylda, men kjedelig er det.

Lenke til kommentar

Jeg skal respektere at det kan være hardt å konvertere spillet for 3 platformer og de små forskjellene det involverer. Men at de ikke bare kan slippe alle spella samtidig isteden? For alt jeg bryr meg så kan dem pushe de nye konsollene hele dagen lang. Men hva hjelper det når de få titlene som nå blir sluppet i starten KRENKER pc miljøet ENTEN med nedsatt grafikk, eller at det blir slippi seint. Om denne trenden fortsetter så vet jeg ikke engang hvem som skal ha skylda, men kjedelig er det.

 

(Masse synsing incoming) Jeg tror ikke det er problemer mer konverteringen som gjør at PC-versjonen kommer først på nyåret. Jeg tror Rockstar har interesse i at det selges mange konsoller. Jo flere Box og PS-eiere, jo flere spill kan Rockstar selge i fremtiden. Det er nok en del PC-entusiaster som velger å kjøpe en konsoll nå som trenden er klar: Konsollene prioriteres. I tillegg er det vel en del som kjøper spillet 2 (eller 3) ganger.

Lenke til kommentar

Håper dette betyr at de faktisk forsøker å optimalisere PC-utgaven.. For det Rockstar har servert til PC de siste gangene, og da spesielt GTA IV var tragiske greier som overhode ikke er verdig det ellers så gode rykte Rockstar tross alt har.

 

Om vi ender opp med PC-utgaven flere måneder etter Next-Gen, og samtidig så er den like pissdårlig som GTAIV porteringen var i sin tid så kan Rockstar bare rykke og reise.

Lenke til kommentar

Hvordan skal man få råd (og tid, ikke minst) til det spillbonanzaet som kommer i midten november? Satt og fryktet at Rockstar skulle gjøre dette, for jeg har allerede satt av den uka der til DA: Inquisition, AC: Unity, The Crew og Far Cry 4.

 

GTA 5 kommer ikke i november til PC. så du kan kose deg med The crew og far cry 4 så lenge ;)

Lenke til kommentar

 

 

Det er nok en del PC-entusiaster som velger å kjøpe en konsoll nå som trenden er klar: Konsollene prioriteres.

Du er ikke en PC entusiast hvis du kjøper en konsoll, så enkelt er det.

Det er forskjell på å være entusiast og fanboy vet du. Og det er jo nettopp dette Rockstar har lagt opp til. Den våte drømmen for dem er at pc-spillere som har konsoller for eksklusive titler ikke klarer å vente på pc utgaven, og først kjøper det på 360/ps3, så kjøper det igjen på xbone/ps4 for så å plukke det opp på pc når den versjonen endelig kommer. Kanskje piratkopierer de pc versjonen, men det tror jeg Rockstar bryr seg lite om, siden såpass mange allerede har kjøpt det to ganger.

 

Det er ikke tilfeldig at pc versjonen kommer sist for å si det på den måten.

Lenke til kommentar

Håper dette betyr at de faktisk forsøker å optimalisere PC-utgaven.. For det Rockstar har servert til PC de siste gangene, og da spesielt GTA IV var tragiske greier som overhode ikke er verdig det ellers så gode rykte Rockstar tross alt har.

 

Om vi ender opp med PC-utgaven flere måneder etter Next-Gen, og samtidig så er den like pissdårlig som GTAIV porteringen var i sin tid så kan Rockstar bare rykke og reise.

 

Noe annet ville overraske meg, det er ingen teknisk grunn til denne utsettelsen.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må vi PC-gamere vente enda lenger nå?

 

Først lanserer de et uferdig og skuffende spill til PS3 og 360, som forresten er helt overrated. Anmelderne er tydeligvis blindet av Rock Stars rykte eller status. Ikke misforstå meg, det er ikke et dårlig spill, og Rock Star er, vel, nettopp det. Men deres siste verk var ikke en 10-er verdig. Det mest absurde var at du kunne snu bilen i lufta, som om du besitter fuckin vodoo-krefter - noe jeg kunne ha svelget om man fikk muligheten til å skru det av.

 

Jeg gleder meg tilden endelige versjonen av spillet, forhåpentligvis med modder som fikser de absurde fysikk-egenskapene. Resten blir nok heller dritbra, det vil bli natt og dag fra den første konsollversjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Det er forskjell på å være entusiast og fanboy vet du. Og det er jo nettopp dette Rockstar har lagt opp til. Den våte drømmen for dem er at pc-spillere som har konsoller for eksklusive titler ikke klarer å vente på pc utgaven, og først kjøper det på 360/ps3, så kjøper det igjen på xbone/ps4 for så å plukke det opp på pc når den versjonen endelig kommer. Kanskje piratkopierer de pc versjonen, men det tror jeg Rockstar bryr seg lite om, siden såpass mange allerede har kjøpt det to ganger.

Det er ikke tilfeldig at pc versjonen kommer sist for å si det på den måten.

 

 

Så det er helt utenkelig at Rockstar konsentrerer seg om det viktigste og største markedet først altså?

Lenke til kommentar

 

Det er forskjell på å være entusiast og fanboy vet du. Og det er jo nettopp dette Rockstar har lagt opp til. Den våte drømmen for dem er at pc-spillere som har konsoller for eksklusive titler ikke klarer å vente på pc utgaven, og først kjøper det på 360/ps3, så kjøper det igjen på xbone/ps4 for så å plukke det opp på pc når den versjonen endelig kommer. Kanskje piratkopierer de pc versjonen, men det tror jeg Rockstar bryr seg lite om, siden såpass mange allerede har kjøpt det to ganger.

Det er ikke tilfeldig at pc versjonen kommer sist for å si det på den måten.

 

 

Så det er helt utenkelig at Rockstar konsentrerer seg om det viktigste og største markedet først altså?

 

 

Tenker du på PC-markedet? Sånn som de har oppført seg de siste årene så virker det ihvertfall usannsynlig, om ikke utenkelig.

 

AtW

Lenke til kommentar
Det er nok en del PC-entusiaster som velger å kjøpe en konsoll nå som trenden er klar: Konsollene prioriteres. I tillegg er det vel en del som kjøper spillet 2 (eller 3) ganger.

 

 

Jeg kommer alltid til å spille på PC p.g.a fleksibiliteten mtp modding etc. Konsoll har jeg iofs selv aldri eid, bare spilt på familiemedlemmers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...