Jump to content
Sign in to follow this  
Arodem

Grand Theft Auto V kommer til PlayStation 4 og Xbox One i høst

Recommended Posts

Annonse

Er det sagt noe om at de som kjøpte spillet på forrige gen konsoller eventuelt får kjøpe det på de nye til en redusert pris?
Gidder ikke å kjøpe det to ganger på konsoll til fullpris, da venter jeg heller på pc versjonen...

• Like 3

kan vente lenge på pc utgaven av dette spille bare det virker når det kommer ut..

for vil ikke ha noe reprise av åssen det var når den forrige gta som kom til pc.

Nå må bare Rockstar få laget Red dead redemption 2 :p

Jeg kjøper en Xbox One på dagen når/hvis det blir lansert. Men jeg kan gjerne ha det på PC også.

Red Dead Redemption er et av mine absolutte favorittsplitt. Og det plager meg at jeg ikke får spilt det om 10-15 år, fordi det kun finnes til konsoll. Det finnes noen spill som er så gode at de kan spilles om og om igjen. For meg er det Day of the Tentacle, Transport Tycoon, Red Alert, Half-Life 1 (& 2), Portal 1 & 2. Og Red Dead.

Dette blir sykt, gleder meg nesten like mye som jeg gjorde til den første utgivelsen.

Ny trailer er ute på Social Club og.

Pusekatt ved bilen til Michael btw. :)

kan vente lenge på pc utgaven av dette spille bare det virker når det kommer ut..

for vil ikke ha noe reprise av åssen det var når den forrige gta som kom til pc.

Det er ingen korrelasjon mellom denne sene utgaven og noen higen etter å lage en velfungerende versjon.

AtW

• Like 4

Derimot er det en stor sammenheng med det å kunne selge det samme spillet til full pris 3 ganger :)

Sorry Rockstar her står jeg over, dere har blitt altfor griske for meg.

• Like 3

Dette er jo en relansering av en 2013-tittel. Det er helt tullete å gjøre det slik. Man gidder ikke kjøpe et gammelt spill som om det er nytt. Kan fint vente til GTA VI.

• Like 1

Utrolig irriterende. Når de skal behandle meg som en pirat - eller en "second class citizen" - uten noen god grunn i det hele tatt, så får jeg ikke lyst til å støtte dem. Tror jeg avstår fra å kjøpe spillet når det kommer ut. Kanskje jeg en vakker dag plukker det opp på billigsalg.

• Like 2