Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester City


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Wenger spiller Ozil på kant fordi Joachim Löw gjorde det i VM. De vant VM og derfor tror Wenger at det er der han spiller best..

 

Stefan: Cazorla er ikke så ille ute på venstrekanten. Han kan drible og servere innlegg inn i boksen, noe han viste mot Everton.

Har dog veldig lyst å se Rosicky spille. Han var veldig god på slutten av forrige sesong. Kan veggspill og er god offensivt.. Hvis Cazorla og Ozil fortsetter å spille slik de gjør, hadde det kanskje vært best å la Rosicky få prøve seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kan ikke benke våres beste spiller. Det vi må gjøre er å spille han i midten og ikke på kant. Ozil selvfølgelig. Jeg tror Wenger spiller han der for å gjøre han bedre defensivt, men dette er ikke riktig kamp for det.

 

Vi kan og må benke vår "beste spiller". Han er ikke i nærheten av å være vår beste. Har vært krise så langt denne sesongen og nettopp hatt en liten skade. Å starte ham er selvmord.

Lenke til kommentar

Wenger spiller Ozil på kant fordi Joachim Löw gjorde det i VM. De vant VM og derfor tror Wenger at det er der han spiller best..

 

Stefan: Cazorla er ikke så ille ute på venstrekanten. Han kan drible og servere innlegg inn i boksen, noe han viste mot Everton.

Har dog veldig lyst å se Rosicky spille. Han var veldig god på slutten av forrige sesong. Kan veggspill og er god offensivt.. Hvis Cazorla og Ozil fortsetter å spille slik de gjør, hadde det kanskje vært best å la Rosicky få prøve seg.

 

Han har en god kamp i ny og ne ute på kanten, men han er generelt sett rimelig svak. Alle de kvalitetene som gjør at han er god sentralt faller vekk når han spiller ute på kanten + at han trekker mye inn og går i rommene hvor Özil holder til. At han også er en spiller som oppsøker ball fremfor å oppsøke rom gjør at han er en spiller som er akkurat det motsatte av Özil, Ramsey og Walcott. Ved siden av dette etterlater han også som oftest venstrebacken til å gjøre alt det offensive arbeidet på venstrekanten da han ikke er tilstede. Noe som igjen gjør oss forutsigbare samt sårbare defensivt.

Jeg syntes Cazorla er en absolutt klassespiller så lenge han spiller sentralt. Ute på kanten så er jeg ingen fan.

Lenke til kommentar

 

Vi kan ikke benke våres beste spiller. Det vi må gjøre er å spille han i midten og ikke på kant. Ozil selvfølgelig. Jeg tror Wenger spiller han der for å gjøre han bedre defensivt, men dette er ikke riktig kamp for det.

 

Vi kan og må benke vår "beste spiller". Han er ikke i nærheten av å være vår beste. Har vært krise så langt denne sesongen og nettopp hatt en liten skade. Å starte ham er selvmord.

 

 

Han er definitivt den mest talentfulle spilleren våres, formkurve til side. Han har ikke fått startet sentralt denne sesongen. Om alternativet er at han spiller på kant eller ikke spiller, så kan jeg være enig at da kan han heller være på benken. Men han bør virkelig få starte på midten.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...