Gå til innhold

Tror du neste gang at det blir noe annerledes? Når vi møter terror her til lands så kan du forvente dette..


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Politiet har som oppgave å beskytte "folket", om nødvendig med sine egne liv.

Jeg betviler at det stemmer overens med virkeligheten. :)

Hva begrunner du dette med?

At jeg tviler?

 

Jeg har en kompis som er politimann som etter 6 måneder i tjeneste allerede har gjort det.

Har gjort hva? Kilde?

 

Om EN politimann engang har gjort noe bra innebærer dog ikke at ALLE politimenn (som Friluftskar nok mener med "Politiet") anser det som sin oppgave å beskytte "folket" om nødvendig med sine liv.

 

Deres hovedoppgave er tross alt å tvinge folket til å adlyde regimet. ;)

 

Drit og dra.

Hyggelig du var idag da.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

 

 

Hvis noen virkelig går inn for å gjennomføre en terroraksjon, så kommer dem sannsynligvis til å få til dette uansett. Det spiller ingen rolle hvor mye overvåking myndighetene innfører. Hvis noen planlegger terror, så er dem sannsynligvis ikke så tette i pappen at dem skriver om dette i e-post eller diskuterer dette i telefonen, nettopp for å unngå overvåking. De farligste terroristene er dem som ikke lager en lyd før det faktisk smeller skikkelig fra dem, og da er det alt for seint...


De farligste terroristene er politikere, politi, og alle slags statlige mydigheter.
Fordi disse har makt til å ødelegge folks liv på de fleste områder, og disse terroristene som jeg har nevnt her har også allerede ødelagt livet for et ganske stort antall mennesker her i landet.

Det er også de som skremmer folk med terrorisme slik at de kan få mulighet til å ødelegge livet til enda flere av oss.

Du har ikke helt trua på myndighetene skjønner jeg. Gjelder det spesielt den daværende sittende folkevalgte regjeringen, eller er alle kandidater innerst inne onde og må sees på som potensielle terrorister uansett hvem vi velger å stemme frem?

 

 

Don't feed the trolls.

 

Deres hovedoppgave er tross alt å tvinge folket til å adlyde regimet. ;)

 

Å? :roll:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...