Jump to content
atwater

Den store Apple Watch tråden

Recommended Posts

Har nesten ikke inne noen apper lenger. Ingen musikk som jeg vet om hvertfall, ikke noen musikk-app på den heller. 

Jeg får prøve å gjenomrette den til fabrikkinstillinger igjen ja, og sette den opp igjen. 

Men takk for hjelpen.

Har nesten ikke inne noen apper lenger. Ingen musikk som jeg vet om hvertfall, ikke noen musikk-app på den heller. 

Jeg får prøve å gjenomrette den til fabrikkinstillinger igjen ja, og sette den opp igjen. 

Men takk for hjelpen.

Talkmore støtter enda ikke Apple Watch.

Men kan jeg allikevel få tak i vanlig eSIM fra Talkmore og aktivere de på Apple Watch'en? Jeg vil jo tro dette vil fungere uansett om Talkmore sier dem ikke støtter Apple Watch.

Noen andre her som har prøvd?

7 hours ago, Maxma said:

Men kan jeg allikevel få tak i vanlig eSIM fra Talkmore og aktivere de på Apple Watch'en?

Man får vel ikke tak i eSIM? Den er innebygget i AW (forutsatt cellularmodell).

Edited by zanta

Kjøpe Apple Watch Series 5 eller SE? Uten cellular.

begge koster det samme. Er vel kanskje greit å bare kjøpe det nyeste eller?

Sitat

The Series 5 has a benefit of ECG and Always-on display over the Watch SE, but just for those 2 major differences which would affect the battery life, the watch SE may just last longer till the end of the day, compared to Series 5.

https://www.digit.in/features/wearable-devices/apple-watch-series-6-vs-series-5-vs-se-the-right-apple-watch-for-you-56497.html  )

Always on displayet I Watch series 5 er ganske okay å ha da. 

applewathes0.jpg

SE har i utgangspunktet displayet fra Apple Watch 4. Jeg ville gått for en "5" over SE.

Sitat

The Apple Watch SE doesn't have an always-on display, with users having to raise their wrist to wake the display. Given this is a reversion to the system used in the Apple Watch Series 4 while using the same-sized display, it is probable that Apple is reusing the design of the Series 4 display in the SE.

https://appleinsider.com/articles/20/09/15/compared-apple-watch-series-6-versus-apple-watch-se-versus-apple-watch-series-5

Edited by syar2003

Har hatt flere Apple Watch i løpet av årene, og Always on er en ganske flott funksjon. Hadde faktisk helt glemt hvor plagsomt det var når du løfter hånden og skjermen ikke reagerer på første forsøk. Anbefaler absolutt å kjøpe klokken som har med dette!