Gå til innhold

E-SPORT: 6th E-sport World Championship


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding??

 

Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket.

Lenke til kommentar

 

uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding??

Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket.

 

Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette?

Lenke til kommentar

 

 

uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding??

Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket.

 

Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette?

 

 

Reglene står her: http://www.gamer.no/turneringer/vm-kvalifisering-2014-dota-2/1666/ .

 

Det er selvfølgelig kun tillatt for norske statsborgere å delta.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

uhm, tror dere kanskje har linka feil regler til Dota kvalikken, det står at man bare trenger _3_ spillere fra norge? regner med det er feil ettersom det er VM. Kan en admin gi tilbakemelding??

Det feil regler som kommer automatisk opp fra gammelt av. AleksN fra Dota2.no har blitt kontaktet vedrørende regelverket.

Men vi får ikke vite hva reglene er? I og med at det er NM regner jeg med at det kreves at alle på laget er norske. Kan jeg få bekreftelse på dette?

Reglene står her: http://www.gamer.no/turneringer/vm-kvalifisering-2014-dota-2/1666/ .

 

Det er selvfølgelig kun tillatt for norske statsborgere å delta.

Det er jo tydligvis ikke selvfølgelig, i og med at dette er noe mange har lurt på. Det er jo tilogmed signa opp et lag med 2 ikke-normenn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...