Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er på utkikk etter en ny gaming skjerm. Mine kriterier er at den skal være 120+ hz. Grunnen er at jeg skal bruke den som hovedskjerm og har en annen skjerm nå som jeg kommer til å bruke som reserve skjerm. Skjermen skal også være 24"

 

Jeg spiller spill som:

- Dark Souls lignende spill

-League of Legends

- Skytespill generelt.

 

Håper ikke bruke mye over 2500 så vis dere har noen anbefalinger som ikke er alfor dyre hadde det vært fint :)

 

Hvis dere kunne begrunne anbefalingene deres hadde det vært trivelig også.

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du må ha en ny skjerm nå så prøv å finn en på tilbud eller vent til nyåret. Da ser vi forhåpentligvis *endelig* 144hz+ IPS paneler. Det vil bli den siste spikeren i kista for gode gamle crt skjermer - da kombinert med adaptive vsync eller g-sync aktivt. Det kommer til å bli helt fantastisk - forhåpentligvis - og er noe mange av oss har ventet i 20 år på og vel så det.
benq xl2411z er billig og veldig bra 144hz skjerm i dag med TN panel og er innenfor budsjettet ditt på 2500. Kjøpte en på tilbud som komplett hadde til 1900 ;)

Lenke til kommentar

Om du må ha en ny skjerm nå så prøv å finn en på tilbud eller vent til nyåret. Da ser vi forhåpentligvis *endelig* 144hz+ IPS paneler. Det vil bli den siste spikeren i kista for gode gamle crt skjermer - da kombinert med adaptive vsync eller g-sync aktivt. Det kommer til å bli helt fantastisk - forhåpentligvis - og er noe mange av oss har ventet i 20 år på og vel så det.

benq xl2411z er billig og veldig bra 144hz skjerm i dag med TN panel og er innenfor budsjettet ditt på 2500. Kjøpte en på tilbud som komplett hadde til 1900 ;)

Hva kommer de nye skjermene til å koste da?

Lenke til kommentar

Blir bare spekulasjoner, men jeg håper på at de kommer med en 24" utgave, det har vært visninger visstnok av 27". Jeg håper på en pris rundt 4000 med ny vesa standard (adaptive vsync) men er redd for 5-6..

IPS, 24", full hd, 144hz, om den er ellers like kjapp som dagens tn, er den lett verdt 4k synes jeg. Men vi får bare vente og se.

 

De som venter, venter forgjeves :D

------------

Uten å vite hva slags hardware du har, så ville jeg enten kjøpt en g-sync skjerm som f.eks

AOC 24" LED G-Sync g2460Pg (over ditt budsjett)

Eller kjøpt en BenQ 24" 144hz skjerm

BenQ 24" 3D LED XL2411Z

eller

 

BenQ 24" 3D LED XL2420Z

 

Sjekk på prisjakt.no for billigste pris :)

 

 

Man må nok vente lengre enn rett på nyåret for å se 144hz+ "IPS" paneler, altså AHVA panel.

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du må ha en ny skjerm nå så prøv å finn en på tilbud eller vent til nyåret. Da ser vi forhåpentligvis *endelig* 144hz+ IPS paneler. Det vil bli den siste spikeren i kista for gode gamle crt skjermer - da kombinert med adaptive vsync eller g-sync aktivt. Det kommer til å bli helt fantastisk - forhåpentligvis - og er noe mange av oss har ventet i 20 år på og vel så det.

benq xl2411z er billig og veldig bra 144hz skjerm i dag med TN panel og er innenfor budsjettet ditt på 2500. Kjøpte en på tilbud som komplett hadde til 1900 ;)

Jeg slo til på samme tilbud.

Overgangen fra 4+ år gammel 60hz samsung til 144hz er helt rå!

Endret av lillebj0rn
Lenke til kommentar

 

Om du må ha en ny skjerm nå så prøv å finn en på tilbud eller vent til nyåret. Da ser vi forhåpentligvis *endelig* 144hz+ IPS paneler. Det vil bli den siste spikeren i kista for gode gamle crt skjermer - da kombinert med adaptive vsync eller g-sync aktivt. Det kommer til å bli helt fantastisk - forhåpentligvis - og er noe mange av oss har ventet i 20 år på og vel så det.

benq xl2411z er billig og veldig bra 144hz skjerm i dag med TN panel og er innenfor budsjettet ditt på 2500. Kjøpte en på tilbud som komplett hadde til 1900 ;)

Jeg slo til på samme tilbud.

Overgangen fra 4+ år gammel 60hz samsung til 144hz er helt rå!

 

Har du fått skjermen allerede???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...