Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Ride 4 er på steam salg. 90kr for spillet. Eller 241kr for spillet med all DLC.

Jeg vil egentlig spille dette i VR, men må vel vente på den UE4 injector saken for å få gjøre det.

Som med bill sims er jeg elendig. Hvorfor er det så mye vanskeligere å kjøre bil eller motorsykkel enn å fly helikopter eller jet fly?

Så jeg måtte finne den tregeste sykkelen i spillet og øve med den.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DCS keeps on giving. 

Det var flere ting jeg gleder meg til i år fra DCS, mest av alt F4U Corsair,  men også F4 phantom, Normandie 2 kartet. Kiowa helikopter, ww2 marinas osv, men så dukker det opp overraskelser.

I fjor høst ble det kunngjort et nytt kommende kart til DCS, Sinai. Navnet sier vel egentlig det meste,  er kart som dekker Sinai, men også vest over og mye av egypt og nord over og mye av Israel og Jordan. Mer eller mindre alle sukket; ikke enda et ørken kart. Da vi allerede har 2 kart som for det meste er ørken. Men nå er karet rett rundt hjørnet (kanskje 2 uker) og nå har karet blitt sluppet til flere av de større DCS youtuberne. Og det ser fantastisk ut. Cairo blir vel den største byen i DCS så langt og ser fantastisk ut.

 

Så nå gleder man seg plutselig til "nok et ørken kart"

Lenke til kommentar

IL2 Flying Circus Vol. 2 er ute, som legger til career mode til WW1 delen av spillet. 

Min Franske pilot Emile døde av en enkelt tilfedlig kule fra bakke ild på sitt første oppdrag. 

Mens I denne videoen flyr Alife "Mad Man" Wright gjennom ild gjenntatte ganger, kuler flyr rundt hode hans, dusinvis av kuler slår inn i flyet hans, han blir beskutt fra alle mulige hold, og blir til og med såret. Men kommer hjem trygt. 

Krigens tilfeldigheter.

 

Lenke til kommentar

Fullført Horizon Zero Dawn (GOG). For et flott spill! :love:

Har startet en ny gjennomspilling (ikke New Game+), og skal fokusere mye på side oppdrag og sånt, da jeg har skjønt at en del av dem er faktisk ganske bra! :D 

Og skaffet Playstation Plus for å blant annet spille Horizon Forbidden West på PS5'en ^^.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Walking dead saints and Sinners er helt klart en av de beste vr spillene der ute. Selv for meg som ikke er noe fan av zombie er det drit kult å gå løs på en gruppe av de og kløve skallen dems med øks i vr.

 

Men AIen er meget svak. Du kan skyte en dude i hode med revolver i første etasje mens en kar i andre etasje type 5 meter unna virker totalt likegyldig. 

 

Lenke til kommentar

Det har kommet previews av Normandy 2 kartet til DCS, forventes å slippes en gang denne måneden. 

Et kart på 200 000km2 som trekker seg fra London til paris og fra dover og Calais i øst til Cherburg i vest. Med hundretusener av bygninger modelert. Og likevel har de tatt med en detalj som en blå sykkel i Eiffeltårnet. 

 

Screenshot_20230407_230129_YouTube.thumb.jpg.9ba4abfef901dcdf96f60c855072e2a2.jpg

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Normandy 2 kartet er ute, over dobbelt så stort fra ca. 90 000km2 til 240 000km2 og type 50 ganger så detaljert. London og Paris er også med.

Og har man Normandy1 kartet og Channel kartet får man en oppgradering gratis(originale området fra Normandy 1 for mye bedra detaljer helt gratis, men de som vil ha fulle kartet i full detaljer.  Må ut med hele 100kr...

 

Men noe ble fucket opp under oppgraderinga.

Og karet så slik ut for meg.

 

FB_IMG_1682091819209.jpg.cb851399df3364612668e5f78f21ad3a.jpg

Ikke det jeg betalte for.

Men mange andre opplevde dette og i desperasjon ble alt mulig prøvd. Og noen fant en kombo av div ting man måtte gjøre for at Steam skulle gjøre at updaten funket. 

 

Nå ser det slik ut. Mye bedre.

 

better.jpg.66b0849b9391409d81d9eb49761c9323.thumb.jpg.8f7830901759b39ab84edf5e75406ce1.jpg

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde meg på en online tur i DCS, ikke ofte jeg gjør det, men Normandy 2 kartet som ble sluppet nå nettopp har gjort er det er noen flere folk på serveren utenfor hoved tiden på kvelden. Jeg fant noen bombe fly(AI ikke spillere) og AIen tok ut kanonen min før jeg fikk skutt et eneste skudd, etter jeg fyrte av et par salver med .303 mitraliøser, ble de også ødelagt. Så jeg stakk av og gjode en stygg landing. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...