Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Er på "fullføre spill jeg kjøpte for 100 år siden"-kjøret. Har fullført The Witcher Enhanced Edition, nesten halvveis i Dragon Age Origins (som jeg kjøpte i 2009/2010), kjøpt Complete Edition på GOG for noen uker tilbake når den var på tilbud.

Foreløpig plan (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen):

  • Assassin's Creed: Origins
  • Assassin's Creed: Oddessey
  • Dishonored (no kill)
  • Dishonered 2 (no kill)
  • Dragon Age: Origins
  • Dragon Age 2
  • Dragon Age Inquisition (med dlcer når jeg får kjøpt dem)
  • Fallout 3
  • Fallout New Vegas
  • Fallout 4 (fullføre de DLCene jeg ikke har spilt via ny gjennomspilling) (med mods)
  • Flatout 2 (ikke events, bare "cup" og "vanlige" løp)
  • GTA IV
  • GTA V (ikke online)
  • Hitman III
  • Morrowind
  • Oblivion (med DLCer jeg skulle ha spilt for 100 år siden)
  • Skyrim Anniversary Edition (fullføre de DLCene jeg ikke har spilt via ny gjennomspilling) (med mods)
  • Need for Speed (den "nye")
  • Need for Speed Payback
  • Need for Speed Heat
  • Rise of The Tomb Raider
  • Shadow of the Tomb Raider
  • Star Wars Squadrons (i VR)
  • The Witcher Enhanced Edition (fullført)
  • The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition (startet)
  • The Witcher 3 (med DLCer) (enda en gang) (1 mod: HD Rework Project)

:D 

Endret av Sarcoex
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått skikkelig dilla på Noita! Elsker at alle piksler har fysikk! Det skaper så utrolig mange rare muligheter jeg kan være kreativ med. Men jeg suger skikkelig i spillet, dør av de mest latterlige ting. Men det er gøy!

Fant en wand med digging og nå er jeg i god gang med å utforske verden som virker å være forholdsvis stor og åpen med mye hemmelige greier. Finner også en del gull jeg kan grave ut hehe! Mulig at de blir litt game breaking når jeg i praksis da har evig med penger.

Jeg kom over en innsjø med en gylden ting på bunnen. Noen her som vet hva det er?

2074247294_goldenthingatbottomoflake.thumb.jpg.1f6801ed43f15adc546dab933ea16580.jpg

 

 

Lenke til kommentar
On 10/18/2022 at 10:17 PM, Sarcoex said:

Er på "fullføre spill jeg kjøpte for 100 år siden"-kjøret. Har fullført The Witcher Enhanced Edition, nesten halvveis i Dragon Age Origins (som jeg kjøpte i 2009/2010), kjøpt Complete Edition på GOG for noen uker tilbake når den var på tilbud.

  • GTA IV

Skal du fullføre GTA IV så bare vær obs på game breaking bugs, les deg opp på hvordan du får fikset dette før du starter å spille. Det er noen oppdrag som er komplett umulige å fullføre uten

Lenke til kommentar

Sitter å tripper, beta patch 2.8 skal komme til DCS i dag,  skulle komme i går, men ble utsatt. 

2.8 skal legge til skyer som påvirkes av vind, ny regn grafikk, nye vær fenomener,  sterkt oppgradert AI for BFM(dog fighting) og kanskje mer. Og vi vet F14 vil få mange oppdateringer i 2.8, 3d model for pilot og RIO, div nye ordere til AI RIO osv.

Spennende saker.

Lenke til kommentar
Bone skrev (12 minutter siden):

Gratulerer! 😃 

Jeg har egentlig vært veldig gira på denne. Synd det ikke er mulig å få tak i her ennå, sånn på vanlige måter. 

Fornøyd? 

Har ikke så mye erfaring med den enda, men har gode og dårlige innspill. Det er nok fortsatt en del å gå på software-messig, men en veldig god start. Jeg er ikke glad i å mikse og tweake og bruke tid i innstillinger på spill. Jeg skulle ønske det var enklere og bedre integrert slik som andre konsoller. Men hardwaren er imponerende asså. Jeg kan bare skrive under på alt som sies der ute. Oppløsningen er god nok på så liten skjerm. Jeg har også en Switch, og den kan bare gå og legge seg!

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
herzeleid skrev (1 minutt siden):

Hyggelig å se coveret til gamle "Day of Defeat" på listen :woot:

Det er kanskje tydelig at det er maaaaaaaaange år siden jeg var utpreget PC-gamer 😛

 

Kan ta en liten update på mine tanker rundt Steam Deck etter å ha brukt den litt mer for de som er interessert:

Softwaren er har irritert meg mer og mer. Jeg er vant til spillkonsoller hvor ting fungerer. Det kan være små ting som at on-screen tastatur bugger seg og ikke vil opp, det går ikke an å koble manuelt til bluetooth headset uten å gå inn i desktop modus, generelt medium kontrollerstøtte flere steder (henviser f.eks. til xbox-knapper on screen som ikke tilsvarer steam deck knappene, så da må man gjette). I tillegg er sleep mode buggy og støtter ikke at man laster ned mens den sover. Generelt må man huske at man spiller PC-spill så det er på langt nær like godt optimalisert som andre konsollspill. Dog skal det sies at noen spill fungerer helt utmerket uten å mikse og trikse. Fordelen med åpen operativsystem som på Deck er jo at det faktisk også er en PC. Kommer nok ikke akkurat til å bli brukt av meg så mye til det, men å legge inn emulatorer og spille retrospill er jo genialt.

Hardwaren er helt fantastisk! Jeg satt på flyet og spilte A Plague Tale i går og det ser enormt bra ut og flyter veldig bra. Merker den er kraftig, den blir ganske varm. Heldigvis ikke der man holder, men å ha den liggende på låret mens man spiller blir for varmt. Deck 2 eller Deck Pro kommer til å bli helt vill.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
7 hours ago, herzeleid said:

Hyggelig å se coveret til gamle "Day of Defeat" på listen :woot:

Jeg tørr påstår at jeg var en av de aller aller beste DOD spillerne fra beta 1.1 til beta 1.3, greit nok var type maks 500 aktive spillere på den tiden, og jeg har ingen harde beviser, men hver gang jeg gikk inn i en server havnet jeg alltid på top 3, og ofte første plass. Eneste gangen i mitt liv jeg kan si jeg dominerte i et online FPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...