Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Så hva er konklusjonen på Outriders så langt hvis man ser bort i fra server problemene? Jeg og en kompis testet demoen når den kom men den var så ufattelig søppel at det ga absolutt ikke mersmak på resten av spillet, men siden det er på GamePass så skader det jo ikke å gi det en sjanse til. Spørsmålet er vel om hele spillet er mer av det samme som demoen eller om det faktisk blir ett bra spill etterhvert lengre inn? :p 

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
8 minutes ago, XtaZ said:

Så hva er konklusjonen på Outriders så langt hvis man ser bort i fra server problemene? Jeg og en kompis testet demoen når den kom men den var så ufattelig søppel at det ga absolutt ikke mersmak på resten av spillet, men siden det er på GamePass så skader det jo ikke å gi det en sjanse til. Spørsmålet er vel om hele spillet er mer av det samme som demoen eller om det faktisk blir ett bra spill etterhvert lengre inn? :p 

Har nesten ikke fulgt med på spillet, men virker utrolig kjedelig på det lille jeg har sett av bilder og video.

Lenke til kommentar

E3 er tilbake som digital event 12-15 Juni og i 2022 er planen å ha fysisk event igjen hvis verden  har normalisert seg igjen. Spent på hva MS vil vise frem og om Bethesda fortsatt vil ha egen separat event som før nå som de er en del av Xbox. Xbox er jo blitt så gigantisk nå at det er umulig for de å stappe alt inn i en konferanse

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøvde litt Ultimate Admiral Age of Sail.

Et spill der hovedtyngden er på sjø kamper på slutten av 1700 og tidlig 1800 tallet. Med amerikanske revolusjonen og Napoleons krigene som bakgrunn, men du har også oppdrag der du landsetter marine soldater og tropper for å ta over en øy osv. Eller fulle landslag, for det meste fra amerikanske revolusjonen.

Lenke til kommentar

Microsoft er visst en av de aktuelle kjøperne i følge en ikke helt verifisert insider på twitter, men om SE faktisk er ute etter å selge så var vel ikke det noen tvil uansett. Er faktisk total katastrofe for Sony om MS stikker av med Square Enix, så tipper de kaster inn håndklet å åpner opp for GamePass på PlayStation til slutt allikevel :p 

Gøy å spekulere :D 

Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg bare kan glemme å spille RE8: Village på launch. Tviler på at GTX970en min takler det spillet på noe annet enn low settings, jeg nekter betale både dobbel og trippel pris over RRP for ny GPU i dette gale markedet og Capcom har svartelistet Nvidia Geforce Now så jeg ikke kan streame det via den tjenesten heller. Frister nesten å kjøpe en Series X for å få spilt dette og litt andre moderne titler mens jeg venter på at GPU markedet er tilbake til normalen, men det går jo faen ikke an å kjøpe konsollene heller.

Har aldri opplevd at bare det å få spilt ett spill skal være SÅ jævla problematisk.

Lenke til kommentar

Nå er tiden for å få unna backlog på det utstyret en allerede har, så får ny shopping heller vente til markedet er noe mer stabilisert igjen. Det meste er jo litt for Texas for tiden. For min del kommer nok Xbox One X til å leve noen år til next-gen er litt mer etablert. Jeg kom sent til konsollen, så for min del er det masse backlog på den, i tillegg til at den mest sannsynlig får support og nyutgivelser noen år til. Det at den har 6 Terraflop (mot 1,3 på første One) er helt ok for 4K.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...