Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sluppet ny DLC til Total War: Warhammer 2, the Twisted and the Twilight, der Skavens Clan Moulder, som er eksperter på monstre og mutasjon og skogalvene er i fokus.

Jeg har ikke prøvd de nye faksjonene enda, men endringene endrer status quo blant de AI-styrte nasjonene i campaign drastisk og jeg liker det veldig godt. Blant annet kan man nå justere opp vanskelighetsgraden på invasjoner fra Chaos nok til at de blir en enorm trussel. Eller ned til det helt ubetydelige.

Spillet har vært oppe i topp 10-15 mest spilte på steam flere ganger de siste ukene og DLCen var inne på topp 10 mest solgte.

Så da får jeg bare vente til ungen har sovna i kveld før jeg prøver ut Drycha eller kanskje Throt the Unclean selv.

Lenke til kommentar
oOF skrev (1 time siden):

Nå har jeg akkurat kjøpt Monkey Island Collection på Steam. Ser frem til å prøve de spillene igjen.

Beste pek & klikk spillene som er laget :) Jeg likte til og med Escape From Monkey Island selv om det var litt klønete kontroller. 

Litt trist at vi ikke får se noe mer til Guybrush i fremtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt usikker på kossen håvet skal takle Cyberpunk 2077 og footage fra Elden Ring og God of War: Ragnarok samme dag, men det finner vi ut neste Torsdag... Mange andre gode spill her også, men spesielt di 2 for meg. Topper det med at Tlou 2 ikkje stikker av med GOTY så har vi en perfekt dag.

Screenshot_1.png

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voldsomt stor pappesken til Cyberpunk 2077 CE! 😮 

Kul CE. Fulgte med statue (som er derfor jeg av og til kjøper CE-er), art book, sånn ekstra case, nøkkelring og noe ekstra smågreier. :)

Vurderte å avbestille (bestilte jo i juni 2019?), siden jeg ofte står over CE-er hvor det er character creations, og da vil ikke figuren se ut som den jeg spiller, men valgte å beholde.

1978024512_2020-12-1313_58_23.thumb.jpg.fc5543cbea440f46a8276179222cfdcc.jpg

2020-12-13 14.03.58.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Bone skrev (På 13.12.2020 den 14.16):

Vurderte å avbestille (bestilte jo i juni 2019?), siden jeg ofte står over CE-er hvor det er character creations, og da vil ikke figuren se ut som den jeg spiller, men valgte å beholde.

Hahaha, hadde akkurat samme tanken selv, men fikk hentet min i dag jeg også. Statuen er jo kul uansett, og kan jo alltids bare lage character akkurat sånn om det skulle bli et problem. 😛

Lenke til kommentar

Kommet til mission 3 i Medal of Honor Above and byond.

Nå har jeg stormet strendene i Normandie i VR og ja man har gjort dette i WW2 FPS  hundre ganger tidligere,  men i VR er det episk. Og nå har man fått sett på tanks på nært hold. Og de ser flotte og store ut, fantastiske detaljer. Sveise sømmer, skader, bulker. Ser helt ekte ut. 

Selv det å bare være på en flystripe ogcse dusinvis av C47 fly i 1:1 skala var episk. Spillet er veldig uslepen diamant, men når de er på sitt beste er det fantastisk. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Rider of Reason skrev (19 timer siden):

Hahaha, hadde akkurat samme tanken selv, men fikk hentet min i dag jeg også. Statuen er jo kul uansett, og kan jo alltids bare lage character akkurat sånn om det skulle bli et problem. 😛

Artig! 😃 Nei, i absolutt alle tilfeller jeg har mulighet, lager jeg kvinnelig karakter. Unntaket som bekrefter reglen er Assassin's Creed Valhalla, der klarte jeg ikke valgene for hårfrisyre, så jeg ble "tvunget" til å spille mannlig Eivor.. 😜

Lenke til kommentar

Fikk testa Half Life Alyx med mitt nye G2 headsett. Har spilt det mye før med Rift s og Quest 2. Men fy det er stor forandring. Allerede i starten var det forskjell, valve introen med den feite gubben med ventilen i hue. Den røde ventilen er sterkere rød og hele stedet har mer dybde og 3d effekt. 

Spillet med G2 er tidivs så bra det ser ekte ut, gater, vann, ganger,  trapper. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Oppdaget i julen Age of Empires 2 Enhanced Edition som jeg i noen år nå har trodd var HD edition 😅Det var et lite sjokk å se forskjellen. Enhanced edition er konge!

Har spilt noen få matcher med familien i jula og en hel masse Barbarossa Brawl modus som er veldig gøy. Tror jeg har knekt nøtten nå. Siste pågående match ser slik ut:

884229120_EconomyandcastlesAofEEnhancedEdition.thumb.png.866843d5fd466285e138f45b43fd4e8f.png

Tror jeg ligger an til en god score nå! haha 😆

Endret av Enceladus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Theo343 said:

Jepp, jeg har spilt litt 3ern Definitive Edition som i praksis er en Remake. Veldig kult med oppdatert grafikk etc.

Jøss en definitive edition av 3ern også. Er den noe bra da? Trodde 3ern var en flopp.

Gleder meg veldig til 4eren da. Men akkurat nå koser jeg meg glugg i hjel med 2ern 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
17 hours ago, Enceladus said:

Oppdaget i julen Age of Empires 2 Enhanced Edition som jeg i noen år nå har trodd var HD edition 😅Det var et lite sjokk å se forskjellen. Enhanced edition er konge!

Har spilt noen få matcher med familien i jula og en hel masse Barbarossa Brawl modus som er veldig gøy. Tror jeg har knekt nøtten nå. Siste pågående match ser slik ut:

884229120_EconomyandcastlesAofEEnhancedEdition.thumb.png.866843d5fd466285e138f45b43fd4e8f.png

Tror jeg ligger an til en god score nå! haha 😆

Husker det ble lagt GET bredbånd på Majorstua litt før Milleniumet. og vi alle i området fikk da ok nett, og vi spilte masse AOE2, vikingen og samuraiene var ofte populære, så hadde vi noen som alltid gikk English pga Longbow, dette var første seriøse multiplayer opplevelse for oss 13-14 åringer. Så gøy!

 

Selv koser jeg meg med Tales of Glory 2, et enkelt men kult VR SP FPS, overaskende gøy faktisk. Lagde en mini video av fra en runde.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...