Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oisann: Man proposes to girlfriend with 99 iPhone 6's, gets turned down

Nico? (ref Lunch)

Kanskje foretrekker (eks)dama hans Android? :p

Hadde gjort akkurat det samme hvis dama hadde vært så teit å kjøpe 99 stk. iPhone 6. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Får jeg de gratis-appene fra Apple om jeg gjenoppretter fra en sikkerhetskopi med en gang?

Tenkte jeg skulle forsikre meg at den kjørte 8.1, og gjenopprette den til siste oppdatering via iTunes, for så å legge innpå en sikkerhetskopi av min gamle iPhone 4. Men kan være siden den er produsert relativt nylig, vil den ha 8.1.

Endret av MindTooth
Skrevet (endret)

Jeg låner en 6 Plus 16GB om dagen, og her skjer det samme som du opplever, kommer ikke opp noe batteri ikon før jeg plugger inn lade kabelen, testet nettopp nå når den bikka under 1% og døde.

Edit: Er du på iOS v8.0.X eller v8.1 ?

Takk for svar :) da er det nok noe vanlig. Du merker heller ikke noen andre software problemer? 8.1 er jeg på :) hva med deg?

Jeg var da på iOS 8.0.x, og har ikke merket noe software problemer som jeg kommer på i farta. Endret av esoteric
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Oppdaterte til 8.1 i går, og etter det sliter jeg med å få lyden fra Spotify på bilanlegget.

Volkswagen fabrikkmontert bluetooth.

Noen som har noen idé om hva det kan være?

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet (endret)

Jeg hadde problemer med den ene bilen min (Pioneer-anlegg), hvor lyden på BT fungerte bare den ene veien. Etter oppgradering til 8.1 funket det fint. Forsøkt med å slette anlegget i settingene på iPh, og legge det til på nytt?

Edit: Jeg har riktignok "bare" 5S, men dette virket å være en systemfeil, ikke relatert til HW.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Vet ikke om det er skrevet her allerede, men Vainglory er nå tilgjengelig på App Store. Spillet fikk mye oppmerksomhet under lanseringen av iPhone 6 så skriver det her.

Skrevet

Jeg hadde problemer med den ene bilen min (Pioneer-anlegg), hvor lyden på BT fungerte bare den ene veien. Etter oppgradering til 8.1 funket det fint. Forsøkt med å slette anlegget i settingene på iPh, og legge det til på nytt?

Edit: Jeg har riktignok "bare" 5S, men dette virket å være en systemfeil, ikke relatert til HW.

Hmm nå kom jeg jo på at den jeg fikk trøbbel med var min gamle iPhone 3GS, så det var neppe 8.1 som køddet :blush:

Da var det nok mer en tilfeldighet. 6+ funket fjell med samme høyttaleren.

Skrevet

Får jeg de gratis-appene fra Apple om jeg gjenoppretter fra en sikkerhetskopi med en gang?

Tenkte jeg skulle forsikre meg at den kjørte 8.1, og gjenopprette den til siste oppdatering via iTunes, for så å legge innpå en sikkerhetskopi av min gamle iPhone 4. Men kan være siden den er produsert relativt nylig, vil den ha 8.1.

Fungerte fint det :) Vinduet kom automatisk opp første gang jeg åpnet App Store.

Skrevet

Har nå slettet swiftkey igjen pga bugs(virker ikke i BankID på mobil, gjør at OneNote avsluttes helt random osv) og tregheter med å åpne det. Håper dette blir fikset etterhvert.

Skrevet

Har også opplevd en del bugs med SwiftKey. Bla er det et helsike når man skal legge inn nye kontakter bla. Det hopper mellom linjene. I tillegg opplever jeg det som tregt på iPaden.

Skrevet

Merkelig at dere har så mye problemer med det, pleier ikke bugs å være likt for alle?

Her funker det tilnærmet smertefritt. Bare opplevd et par ganger at tastaturet ikke kommer opp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg testet det et par ganger til men det forsvant likefullt.

Jeg må si meg enig med Mala her, det virker komplett ubrukelig, og jeg skriver vesentlig fortere med stock tastatur.

Skrevet

Jeg testet det et par ganger til men det forsvant likefullt.

Jeg må si meg enig med Mala her, det virker komplett ubrukelig, og jeg skriver vesentlig fortere med stock tastatur.

Det er imponerende hvis du skriver like fort med stock tastatur. Går jo hur fort som helst med SwiftKey.

Gjest Slettet-8OkEXm
Skrevet

til dere som har hatt 6ern en stund nå. Har den bøyd seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...