Gå til innhold

SNIKTITT: Samsung Gear S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst: er det noen som ønsker å bli sett med det monsteret på armen?

Ja, jeg ønsker det! Når valget står mellom å ta på seg denne mot å ha med seg en "litt" større mobil ut. Har Note 3, og muligheten til å legge igjen den hjemme mens jeg er ute på trening eller lignende, mottas med åpne armer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det er bare én ting som er verre enn en smartklokke, det er en smartklokke full av svette.

 

Edit: seriøst ment, sjekk at klokka faktisk tåler svette (=saltvann) før du trener med den.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Det er bare én ting som er verre enn en smartklokke, det er en smartklokke full av svette.

 

Edit: seriøst ment, sjekk at klokka faktisk tåler svette (=saltvann) før du trener med den.

Den tanken hadde ikke slått meg en gang... Jeg er ganske enig med deg, svett gummi som gnir og er klamt er ikke veldig behagelig. Vi får vente på noen tester!

Lenke til kommentar

Kjøper heller en Polar V800 en denne. Hva skal man med apps??

Alle jeg har lest om som skryter så voldsomt at smartklokkene sine sier det å sjekke klokken når noen ringer, lese sms osv uten å ta opp mobilen er genialt. Trenger du virkelig en strømtørst 1,5ghz prosessor, 1GB ram og fargeskjerm til det?

 

Gler meg til noen kommer med utfordrer til pebble jeg. Eller en ny Pebble versjon. (nei, steel var ikke godt nok for meg).

Lenke til kommentar

Synes den er ganske fin, og med mine "labber" vil den se normal ut... Endelig kan jeg tusle ut og kunne ringe/motta samtaler uten å ha med mobil/nettbrett, nå har jeg aldri med mobil/nettbrett på annet enn lengre turer der man må ha den med...

 

Alt drasset etter denne er på plass, blir klokken på armen og under 20g Plantronics HD, og med mitt moderate bruk varer den sikkert en uke mellom hver lading slik som Gear Fit gjør..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...