Gå til innhold

Bytte bank


M4ds

Anbefalte innlegg

Jeg har vært Storebrand-bruker de siste 10 årene (+/-), og har ingen erfaring med andre banker. Dette var en bank jeg ble registrert av mor & far da jeg var 15 år-ish, og jeg vet derfor ikke helt hva jeg skal se etter når jeg skal velge bank.

 

Egentlig er jeg veldig fornøyd med Storebrand, men det er kanskje fordi jeg ikke har noe å sammenligne det med. Ulempen med det er at jeg må til Lillestrøm eller noe sånt for å kunne sette inn penger, ettersom de ikke har noen innskuddsbank i noen av byene jeg har bodd i.

 

Jeg vurderer å bli DNB-kunde, men foreldre sier at dette kun er en bank som skal ta gebyrer og suge penger ut av meg.

 

Stemmer dette? Eller er det egentlig en bra bank?

Jeg er student, så det er jo egen student-avtale der. Men jeg vet ikke om den er bra eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For 5-6 år siden var det gebyrstyr. 2kr pr kjøp under 200 osv.

Nå er det vel bare gebyr for kortet 1x året (usikker på student)

Har harr dnb, fokus, skandiabanken.

Byttet til dnb igjen nå, de er best å jobbe med i forbindelse med boliglån av de nevnte.

De har fått seg mobil-bank og hele pakka.

Overføre penger til andre dnb-kunder instant via mobilen ol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...