Gå til innhold

Teclast P98 3G Octacore Retina 9,7" Android 4.4.2


grenness

Anbefalte innlegg

Skulle bare nevne at jeg har hatt mitt Teclast P98 3G-nettbrett i litt over en uke, og er i det store og det hele veldig fornøyd.

 

Om noen har noen spørsmål så fyr løs.

 

Jeg har root-et det og har via en av utviklerte på freaktab.com klart å endre på ROM-en slik at jeg har langt mer minne allokert til apps (var en smertelig liten partisjon originalt).

Google Contacts manglet originalt (Teclast beklaget og sa at siden Google er sperret i Kina får de ikke testet om alt funker...), det er også i ferd med å bli fikset i vår nye ROM.

 

Lydutgangen er av type OMTP og følger ikke det som etterhvert har blitt standarden i vesten, CTIA, så om man bruker "iPhone-headset" så blir lyden ræva. Men headset uten mikrofon, eller headset'et som fulgte med, funker fint.

 

Byggekvaliteten er bra, men på mitt eksemplar er det en ørliten svikt i venstre ramme om jeg klemmer hardt. Ingen stor sak.

 

Den har det meste, men ikke lyssensor, og ikke FM-radio.

Men 3G-radioen funger gull, jeg er på Telenor-nett (via Telipol) og har "3G H+" på bussen til/fra jobb.

 

Den har ikke 802.11ac

 

Jeg kjøpte den fra aliexpress, en velrenommert selger der. Tok litt lang tid før de hadde den på lager, men når den først ble sendt gikk den hit på en uke, gratis, med Swiss Post.

Prisen var cirka $230,-

 

 

~Christopher

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...