Gå til innhold

E-SPORT: Hearthstone - Injection Gaming Hearthstone League


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt som i MOBAene, altså?

 

 

Bare LoL og Heartstone er pay-2-win, i CS er det ingen som har bedre stash en andre, alle er like, Dota2 alle er like, Starcraft alle er like, LoL alle har forskjellige unlocked status så noen har en statistisk fordel over andre eller som i Heartstone hvor jeg kan bruke 100 kroner på kort mens en som nettopp starta har brukt 0, noe som gir meg en statistisk fordel.

 

TLDR: LoL og Heartstone er begge pay-to-win.

 

Competitive balance = equality, det vil si at alle har likt innhold, som feks i CS hvor ingen har sterkere AWP en andre, eller i Dota2 hvor ingen har en bedre eller flere heroes en andre, eller i Starcraft hvor ingen har tilgang til flere raser en andre.

 

Casual balance = achievements og en time sink, det vil si unlocking av game changing content, feks champs i LoL, noe som gir en fordel over de som ikke har unlocked, det er IKKE equality og IKKE competitive balance, kom ikke og fortell meg at LoL er noe annet en pay-to-win og en diger time sink for å få folk til å føle at de er finansielt investert, noe som får de til å bli i LoL fordi "jeg har jo brukt så mye tid på å få <x champs>".:p

Endret av Puro
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...