Gå til innhold

GUIDE: Bruk nettbrettet som PC (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv har jeg Logitech ultrathin keyboard til min iPad Air og etter jeg fikk dette har dette mer eller mindre tatt over for min bærbare maskin som nå bare ligger å støver ned. Veldig lettvint å ta med seg nettbrettet rundt med tastaturet som også fungerer som deksel når det ikke er i bruk. Strålende fornøyd og blir mye hver dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Nettbrett som kjører Microsofts Windows 8.1 Pro oppfører seg mer eller mindre som vanlige PC-er, men skal du ha en med litt futt i koster også disse en del.

Øh... dette er PC'er og ikke nettbrett. Det er flere varianter av slike PC'er; surface, yoga, XPS 12 etc.

(De har jo bare bygd maskinen bak skjermen istedenfor "laptop metoden", dvs. under tastaturet.)

 

Eller er det nå blitt slik at alt uten tastatur kalles nettbrett ?

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Hmmmmmmm. Nyhetsbrev på mail fra tek-ekstra 21 juni 2015 - "Fikk du med deg disse Ekstra-sakene". En av nyhetssaken er denne intetsigende artikkelen fra august 2014. Dette er hverken en nyhet, ekstra eller noe som det er verdt betale for. Stusselige greier - når man betaler for noe forventer man en ekstra-verdi. Men neida, ikke mere penger fra meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...