Gå til innhold

Kjent fotballstadion gjør det forbudt å ta bilder med nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe ingen kommer med en armprotese med masse tøff elektronikk som lar vedkommende styre fingrene med hjernen. "Sorry sir, you must leave your arm here before you can watch the match." :-)

 

Du misforsto, eller har ikke lest artikkelen.

Poenget var utelukkende at ManU ikke vil at store gjenstander skal holdes opp i luften foran andre tilskuere slik at det sperrer for utsikten deres til kampen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du misforsto, eller har ikke lest artikkelen.

Poenget var utelukkende at ManU ikke vil at store gjenstander skal holdes opp i luften foran andre tilskuere slik at det sperrer for utsikten deres til kampen.

Nettopp. Eller hvis vi leser artikkelen:

Klubben har visstnok ikke oppgitt akkurat hva som er årsaken til det nye forbudet.

Lenke til kommentar

Ser stadig oftere folk bruke iPad som kamera. Gjerne med en iPhone i lomma (eller annen mobil) som høyst sannsynlig tar vesentlig bedre bilder...

 

Husker jeg så en dame i Dyreparken i fjor som tok bilder av dyrene med iPad, med speilrefleks hengende på skulderen. Eneste unnskyldning for dette må være om hun ønsket å dele det videre raskest mulig.

Lenke til kommentar

Les denne delen tore_uio:

 

Den britiske avisen Manchester Evening News (via The Mirror) melder nemlig at den kjente fotballklubben Manchester United har bannlyst nettbrett og andre større apparater som brukes til å ta bilder med fra sin stadion Old Trafford.

"Nærmere bestemt forbyr klubben alle elektroniske gjenstander som er større enn 15 cm x 10 cm, noe som altså også vil inkludere store fotoapparater og laptop-er."

 

Man bruker normalt ikke laptop-er til å fotografere med og f.eks. elektriske rullestoler er elektroniske gjenstander som er større enn 15 cm x 10 cm. Jeg har ikke lest pressemeldingen fra ManU, men jeg har lest artikkelen :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...