Gå til innhold

Gjorde det merkeligste idag


hemmelig123

Anbefalte innlegg

okei, saken er den.. Hadde besøk og satt pratet osv. Satt med tlf i hånda, da det tikket inn en melding hvor min far ville høre hvordan det hadde gått på møte idag. Så pratet jeg med besøket mitt, og når jeg så ned på tlf igjen hadde jeg skrevet '' har fortalt det meste'' hva i alle dager? har jeg fått alzheimers eller noe? :p Veldig merkelig. visket det ut, og skreiv at det hadde gått fint, noe som ville være normalt å svare på ett sånt spørsmål.. Er det noen som har opplevd noe lignende?kanskje jeg har fått en lidelse av noe slag, ikke vet jeg :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror dessverre du er besatt av en demon eller ånd som tidvis tar kontroll over en eller flere av dine kroppsdeler. Mens du ikke fulgte med tok den over handa di og skreiv. Akkurat meningen bak "har fortalt det meste" kan være litt vanskelig å forstå, men du må huske på en ting. Ånder og demoner opererer på et annet plan en oss mennesker. Det å tolke hva de prøver å si kan sammenlignes med å prøve å lære en hund teorien bak radiokommunikasjon. Vi er rett og slett ikke utviklet nok til å se budskapet de prøver å formidle.

 

Nå må du se fremover på hva du skal gjøre med denne besettelsen. Med tanke på at du ikke en gang la merke til hva du gjorde kan man gå ut i fra at dette er en nivå 9-besettelse eller dypere.

En så dyp besettelse kan være et problem. Det hjelper ikke med en vanlig prest. Prester i Norge er som regel protestantiske. Demoner fra nivå 6 og oppover er immune mot protestantisk bønn. Vanligvis ville jeg henvist deg til en katolsk prest, men de kan kun takle opp til og med nivå 8.

For nivå 9 må det sterkere lut til. Kjenner du noen Amazonas-indianere? Noen av sjamanene deres har klart å bekjempe opptil tilogmed nivå 12-demoner. Dette fordrer selvfølgelig at både du og sjamanen inntar en stor dose ayahuasca og/eller sekret fra pilgiftfrosk.

Om det ikke skulle være en slik sjaman tilgjengelig må du ikke få panikk. Gå til butikken og kjøp en halv liter kausisk soda, 14 laubærblad og to liter ren isopropanol. I tillegg trenger du 150-200 gram dødehavsalt. Bland det hele sammen og sett fyr på mens du leser Ave Maria baklengs. Når dette er gjort ringer du din nærmeste russisk-ortodokse kirke. Du må få en russisk-ortodoks prest til å velsigne det som er igjen når det har brent ned. Så blander du restene med C-vitaminpulver (forhold 1:20) og inntar minimum en teskje mens du har bind for øynene. En ting som er veldig viktig er at du før dette har tent 4 lys av bivoks. Lysene MÅ stå i nord, sør, øst og vest. Selv en grads avvik gjør at det ikke fungerer. Mens du inntar dette må du gå baklengs i en sirkel mot klokka.

 

Følger du disse instruksjonene kan det hende du blir kvitt demonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eller du rett og slett fremdeles tenkte over hva du hadde sagt på telefonen - og når du da skrev meldinga så var hodet ditt enda i "telefonsamtalen".

 

Et vanligere eksempel er hvis du har en samtale med en person og prøver å skrive en sms til en annen om noe helt annet... Jeg skriver det jeg sier - eller så sier jeg det jeg skriver selv om det ikke har noe med samtalen å gjøre

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...