Gå til innhold

Hvorfor aksepterer vi så mye innvandring og resultatene av det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del, lurer på hva som får et menneske til å forsvare ikke-vestlig masseinnvandring med påfølgende overfalls- og, barnevoldtekter av eget folk! Dette i sin blinde overtro om et vellykket flerkulturelt samfunn, et samfunnsmodell som aldri har fungert. Aldri, noengang! Hvordan kan en se seg i speilet!?

 

Det lurer jeg på.

 

 

Og se nå til helvete å stå for konsekvensene av det du argumenterer for i steden for å løpe til administratorvennene dine og få innleggene mine slettet. Patetisk.

 

Lenke til kommentar

Og se nå til helvete å stå for konsekvensene av det du argumenterer for i steden for å løpe til administratorvennene dine og få innleggene mine slettet. Patetisk.

 

Jeg har så langt ikke "fått" et eneste av innleggene dine slettet Robert. Det er ikke jeg som rapporterer dem. Du vet da bedre enn det. Det hender jeg rapporterer personangrep på andre, men aldri mot meg selv.

 

Hvis det var i denne tråden de ble slettet har jeg ikke engang lest dem.

 

Jeg har alltid slåss for ytringsfriheten på forumet, og gleden ved at ulike oppfatninger kommer til uttrykk både hos de som diskutere på forumet og de som driver det. Det var derfor jeg ba deg om å bli moderator i sin tid, når jeg selv var admin. Jeg skulle ønske vi begge fortsatt kunne vært det, men slik gikk det ikke. (At jeg ikke er det lenger tar jeg ansvaret for selv. Det var mitt valg når ting ikke gikk som jeg håpet.)

 

Det kunne være fristende å spørre hva som har "stukket" deg, siden jeg har blitt hovedfienden. :hmm:

 

Hva fikk deg til å gå fra dyreverner til hva du nå enn definerer deg som idag...?

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva er det som har stukket deg siden du er blitt så politisk korrekt at du hele tiden forsvarer innvandrerne for enghver pris ?

 

Dette besvarer spørsmålet ditt. Og du har helt rett. Mennesker som blindt forsvarer ikke-vestlig innvandring er slett ikke gode mennesker.

 

http://youtu.be/ppIS19La8W8

 

 

 

Denne videoen var jo ganske treffende, for det er desverre slik det har blitt i Norge.

 

Og innvandrerne, da spesielt muslimene ,har forstått at de faktisk kan gjøre nesten hva de vil, inkl voldtekt og drap på etnisk norske kvinner og menn, og folk flest i Norge vil fortsatt forsvare dem. på bekosning av ofrene..

Jeg har også sett at andre innvandrere(med svart hud) reagerer på dette og stiller spørsmål ved hvorfor det er slik,for det fins jo også innvandrere som kom hit for å søke beskyttelse, selv om de fleste helt klart ikke gjorde det, men kom hit av andre grunner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg for min del, lurer på hva som får et menneske til å forsvare ikke-vestlig masseinnvandring med påfølgende overfalls- og, barnevoldtekter av eget folk!

 

Skal jeg svare på det, forutsetter det at jeg er enig i beskrivelsen, og premissene. Det er jeg ikke. Hvor tar du barnevoldtekter fra, forresten? De vi har hatt i Norge, Alvdalssaken, Vågåsaken med flere, har da faktisk stort sett hatt etnisk norske gjerningsmenn. Andre voldtekter også, selv om innvandrere har vært overrepresentert i noen typer. Du må gjør det statistiske grepet "overfallsvoldtekter i Oslo med kjent gjerningsmann" for å henge dette på innvandringen. Og om du gjør det, sitter du igjen med kanskje 100 gjerningsmenn i en innvandrerbefolkning i byen på kanskje 200 000 mennesker. Hvorfor skal de 199 900 av dem som ikke begår voldtekter få svi for de 100 som gjør det?

 

Dette i sin blinde overtro om et vellykket flerkulturelt samfunn, et samfunnsmodell som aldri har fungert. Aldri, noengang!

 

Du er fast seer på History channel, antar jeg, siden du kan si det med sikkerhet? Jeg tror det flerkulturelle samfunnet over tid beveger seg i sekulær retning. Det gjelder kristne som muslimer. De såkalt kristne har riktig nok et forsprang der.

 

Og nei, jeg (om det er meg du refererer til) er ikke blind for konsekvenser og dillemmaer. Som jeg har sagt før: Jeg er ikke kulturrelativist.

 

Hvordan kan en se seg i speilet!?

 

 

Jeg er ikke alltid fornøyd med hva jeg ser, men jeg ser liberalisme og humanisme, ikke hat og nasjonalisme. Det funker bra for meg, med eller uten brillene på.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

 

Denne videoen var jo ganske treffende, for det er desverre slik det har blitt i Norge.

 

Vi lever kanskje ikke i det samme Norge...

 

Og innvandrerne, da spesielt muslimene ,har forstått at de faktisk kan gjøre nesten hva de vil, inkl voldtekt og drap på etnisk norske kvinner og menn, og folk flest i Norge vil fortsatt forsvare dem. på bekosning av ofrene..

 

Nei, det vil folk flest ikke.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

 

Denne videoen var jo ganske treffende, for det er desverre slik det har blitt i Norge.

 

Vi lever kanskje ikke i det samme Norge...

 

Og innvandrerne, da spesielt muslimene ,har forstått at de faktisk kan gjøre nesten hva de vil, inkl voldtekt og drap på etnisk norske kvinner og menn, og folk flest i Norge vil fortsatt forsvare dem. på bekosning av ofrene..

 

Nei, det vil folk flest ikke.

 

Geir :)

 

 

Vi lever nok i det samme Norge.

 

Men du er desverre helt blindet av ideologien du følger, og av muslimsk propaganda om hvor bra og hvor fredelig islam er.

Du er også blitt hjernevasket med dette politisk korrekte selvhatet, som er basert på forfalskning av historien.

Og som fremstiller svarte mennesker og muslimer som ofre, og hvite europeere som blodtørstige udyr som"alltid" har utnyttet og plaget disse "stakkars" menneskene.

 

 

Og det er dessverre også slik at pkere i folket vil forsvare muslimer og andre innvandrere med mørk hud uansett, det har de gjort hittil, og det vil de fortsette å gjøre.

 

Vi hadde for noen år siden en person med mørk hud som het Benjamin og som ble drept av noen hvite ungdommer.

Da dette ble kjent ble folk flest helt hysterisk, og de gikk i fakkeltok for denne Benjamin. Men at det omtrent på samme tid var en etnisk norsk mann som ble drept med øks av en neger var det ingen som brydde seg om.

 

Vi hadde også en episode for en tid siden med en neger og noen ambulansesjfører som kjørte uten å ta ham med seg.

Politisk korrekte over hele landet akket og ojet seg over dette, og dømte denne hvite ambulansesjåføren kun på grunnlag av påstander fra hans pr kåte kjereste.

Og forlangte at han skulle straffes hardt, og jeg er sikker på at om det hadde vært dødsstraff i Norge så hadde de forlangt dette også.

 

Folk ødela livet til denne ambulansesjåføren, som ble frikjent fra alle beskyldninger. Men det bryr de seg ikke om, det er så vidt jeg vet ingen som har beklaget det de gjorde mot ham.

 

Det har også skjedd hundrevis av lignende episoder, hvor hvite nordmenn er blitt etterlatt etter en feilvurdering av ambulansefolk, men dette bryr ikke folk flest seg om.

 

Vi har har også div voldtekter som muslimer står bak, og selv om dette blir bevist, så fortsetter folk flest å forsvare islam og muslimene bla ved å skylde på etnisk norske menn, og si at norske menn også voldtar, og i tillegg så dikter de opp situasjoner hvor de mener norske menn voldtar, bare sånn for sikkerhets skyld.

 

Jeg har ganske lang erfaring med å diskutere islam, mer enn ti år, og de aller fleste reagerer alltid ved å forsvare mørkhudede innvandrere og muslimer uansett hva de har gjort.

 

Jeg har ikke ført noen statistikk, men etter det jeg husker så vil jeg anslå at de som blir opprørt over voldtekter utført av muslimer mot hvite kvinner og/eller drap utført av muslimer/mørke innvandrere uten å forsvare dem i neste setning, er ikke flere enn rundt 20-30 stykker på disse over ti årene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Til ingen spesielle. leser over det som skrives i denne og de fleste andre politiske trådene, og synes at nå begynner ordet "pk" å bli like utvasket som ordene "rasist" og "multikulturalist"

 

Ingen som har bedre forslag enn disse lite beskrivende "skjellsordene"?

Lenke til kommentar

Til ingen spesielle. leser over det som skrives i denne og de fleste andre politiske trådene, og synes at nå begynner ordet "pk" å bli like utvasket som ordene "rasist" og "multikulturalist"

 

Ingen som har bedre forslag enn disse lite beskrivende "skjellsordene"?

 

PK er ikke noe skjellsord, det er bare forkortelse for politisk korrekt.

Hvis du har et annet ord eller utrykk som kan beskrive en politisk korrekt person så må du gjerne si fra.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Til ingen spesielle. leser over det som skrives i denne og de fleste andre politiske trådene, og synes at nå begynner ordet "pk" å bli like utvasket som ordene "rasist" og "multikulturalist"

 

Ingen som har bedre forslag enn disse lite beskrivende "skjellsordene"?

 

PK er ikke noe skjellsord, det er bare forkortelse for politisk korrekt.

Hvis du har et annet ord eller utrykk som kan beskrive en politisk korrekt person så må du gjerne si fra.

 

 

Du er også politisk korrekt, pluss religiøst korrekt, for jeg antar du bekjenner deg til spesifikke ideologier, selv om de kanskje er marginale i volum

 

Men hva forklarer det i grunnen - jeg for min del er av og til innenfor det mest vanlige, og noen ganger helt utenfor, uten at jeg bryr meg om hvem og hva som for tiden er enig med meg

 

pk idag, puk i morgen, unt so what?

Lenke til kommentar

Jeg for min del, lurer på hva som får et menneske til å forsvare ikke-vestlig masseinnvandring med påfølgende overfalls- og, barnevoldtekter av eget folk! Dette i sin blinde overtro om et vellykket flerkulturelt samfunn, et samfunnsmodell som aldri har fungert. Aldri, noengang! Hvordan kan en se seg i speilet!?

 

Det lurer jeg på.

 

 

Og se nå til helvete å stå for konsekvensene av det du argumenterer for i steden for å løpe til administratorvennene dine og få innleggene mine slettet. Patetisk.

 

Jesus, kanskje på tide å finne noe annet å drive med på firitden? Istedenfor å komme med tomme beskyldninger på en uhøflig måte som det. Skal sørge for å rapportere deg masse hvis du fortsetter slik ;)

Endret av PgUp
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det faller nok ikke Hrodebert inn at det finnes andre som også kan reagere på den typen bedritne angrep, snakk om å leve i sin egen verden ..

 

Men det er neppe så farlig, den som angripes ser ikke det minste skadet ut

Lenke til kommentar

Vi lever nok i det samme Norge.

 

Ja, vi gjør nok det. Det bare virker ikke sånn.

 

Jeg har aldri benektet at det finnes en betydelig andel "politisk korrekthet" i landet. Denne har åpenbart hatt sine forkjempere i pressen. Blablas behandling av Erik Schjenken var et eksempel på dette. Men det var jo ikke sånn at de politisk "ukorrekte" ikke kom til orde, teller du innlegg i tråden vi hadde om ambulansesaken her på forumet vil du antagelig tvert om se at de ukorrekte var i flertall i debatten.

 

Mer senere, nå vil bikkja på tur...

 

Vi hadde for noen år siden en person med mørk hud som het Benjamin og som ble drept av noen hvite ungdommer. Da dette ble kjent ble folk flest helt hysterisk, og de gikk i fakkeltok for denne Benjamin.

 

 

Benjamin ble ikke drept av "noen hvite ungdommer". Han ble drept av erklærte nazister med ideologisk motiv for handlingen. Det var det som opprørte folk. Nå vet jeg ikke hvilket øksemord du snakker om, men det var neppe ideologisk. Det har vi vel knapt sett i Norge i moderne tid, bortsett fra attentatet på Nygaard og Lillehammerdrapet. Og ABB, selvsagt.

 

Drapsraten i Norge er forøvrig stadig synkende, tross øket innvandring. Den er nå nede på 60-talls nivå. (Og ja, innvandrere er overrepresentert på drapsstatistikkene, men selv de blir altså mindre "morderiske" etterhvert. Det går den rette veien.)

 

Vi har har også div voldtekter som muslimer står bak, og selv om dette blir bevist, så fortsetter folk flest å forsvare islam og muslimene bla ved å skylde på etnisk norske menn, og si at norske menn også voldtar, og i tillegg så dikter de opp situasjoner hvor de mener norske menn voldtar, bare sånn for sikkerhets skyld.

 

Man behøver da ikke dikte det opp. Norske menn voldtar. Akkurat som muslimer. Og ja, her også er innvandrere (muslimer også) overrepresentert, så er det sagt.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

 

 

Til ingen spesielle. leser over det som skrives i denne og de fleste andre politiske trådene, og synes at nå begynner ordet "pk" å bli like utvasket som ordene "rasist" og "multikulturalist"

 

Ingen som har bedre forslag enn disse lite beskrivende "skjellsordene"?

 

PK er ikke noe skjellsord, det er bare forkortelse for politisk korrekt.

Hvis du har et annet ord eller utrykk som kan beskrive en politisk korrekt person så må du gjerne si fra.

 

 

Du er også politisk korrekt, pluss religiøst korrekt, for jeg antar du bekjenner deg til spesifikke ideologier, selv om de kanskje er marginale i volum

 

Men hva forklarer det i grunnen - jeg for min del er av og til innenfor det mest vanlige, og noen ganger helt utenfor, uten at jeg bryr meg om hvem og hva som for tiden er enig med meg

 

pk idag, puk i morgen, unt so what?

 

Hvordan er jeg politisk korrekt når jeg ikke følger noen politiske ideologier og ikke bryr meg om politikk ?

Lenke til kommentar

Hvordan er jeg politisk korrekt når jeg ikke følger noen politiske ideologier og ikke bryr meg om politikk ?

 

Betyr det at dine meninger oppstår og kun eksisterer inne i ditt eget hode...? Hvordan kan utsagn om politikk være upolitiske? Hvis de ikke er upolitiske, er det bare tilfeldig at du deler mening med andre, som helt tydelig har en ideologisk basis for sine utsagn?

 

Eller er det slik i din verden at man bare er ideologisk når man er for og ikke når man er i mot en politikk?

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvordan er jeg politisk korrekt når jeg ikke følger noen politiske ideologier og ikke bryr meg om politikk ?

 

Betyr det at dine meninger oppstår og kun eksisterer inne i ditt eget hode...? Hvordan kan utsagn om politikk være upolitiske? Hvis de ikke er upolitiske, er det bare tilfeldig at du deler mening med andre, som helt tydelig har en ideologisk basis for sine utsagn?

 

Eller er det slik i din verden at man bare er ideologisk når man er for og ikke når man er i mot en politikk?

 

Geir :)

 

 

Jeg stemmer ikke på noen parti, er ikke medlem av noe parti og jeg følger ingen politiske ideologier.

 

Det jeg er opptatt av er kjærlighet, rettferdighet og frihet for alle uansett hudfarge, og det går på tvers av politiske grenser.

Hele det politiske systemet med politisk korrekthet ol er basert på løgn og urettferdighet, og derfor er jeg sterkt imot det.

Og jeg prøver å kjempe mot det der jeg kan.

 

Derfor hender det at noen oppfatter det som at jeg støtter en politisk ideologi.

 

Men det er jo ikke min feil at de fleste tror at jeg må støtte en politisk ideologi siden jeg diskuterer på et politisk forum og tilfeldigvis er enig med enkelte andre på et område..

 

Og som kristen så er jeg selvfølgelig også imot all avgudsdyrkelse, og spesielt islam og jødedom.

 

Kristenom handler nettopp om sannhet,kjærlighet, rettferdighet og frihet for alle.

 

Mens denne verdens ideologier handler om det motsatte.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

[...]

Det jeg er opptatt av er kjærlighet, rettferdighet og frihet for alle uansett hudfarge, og det går på tvers av politiske grenser.

[...]

Og som kristen så er jeg selvfølgelig også imot all avgudsdyrkelse, og spesielt islam og jødedom.

 

Så kjærlighet, rettferdighet og frihet - så lenge det ikke går på kulturer og religioner som ikke er forenelige med din egen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...