Gå til innhold

GUIDE: Slik designes mikroprosessorer (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brikkene på bildet har flere milliarder av dem i seg.

Brikkene på bildet er anonymiserte og bildene er kjøpt fra Shutterstock. Derfor er det vanskelig å finne ut hva de er, men siden dere påstår dette så håper jeg dere kan utdype og dokumentere hvilke brikker det er og at påstanden stemmer..

 

Fikset :thumbup:

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

 

 

Grunnen til at det ikke heter «Silisium Valley» er fordi det engelske navnet for silisium er «silicon» – som altså ikke er det samme som silikon.

 

Jaså, sier du det? Det går altså ikke an å putte prosessorer i puppene?

 

Det er mulig jeg er alene om dette - men for meg denne artikkelen virket som om den var skrevet til femåringer. Hvis dette er slik ekstra-artiklene skal være fremover tviler jeg på at jeg kommer til å gidde å betale lenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Brikkene på bildet har flere milliarder av dem i seg.

Brikkene på bildet er anonymiserte og bildene er kjøpt fra Shutterstock. Derfor er det vanskelig å finne ut hva de er, men siden dere påstår dette så håper jeg dere kan utdype og dokumentere hvilke brikker det er og at påstanden stemmer..

Hei,

 

Takk for at du sier i fra - det var en glipp. Ingressteksten er rettet opp nå :-)

Lenke til kommentar

 

 

Grunnen til at det ikke heter «Silisium Valley» er fordi det engelske navnet for silisium er «silicon» ? som altså ikke er det samme som silikon.

Jaså, sier du det? Det går altså ikke an å putte prosessorer i puppene?

 

Det er mulig jeg er alene om dette - men for meg denne artikkelen virket som om den var skrevet til femåringer. Hvis dette er slik ekstra-artiklene skal være fremover tviler jeg på at jeg kommer til å gidde å betale lenger.

enig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...