Gå til innhold

PODKAST: Retro Crew - Sesong 5, episode 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man, brukte utrolig lang tid på å skjønne hva jeg skulle gjøre under fighten mot Psycho Mantis, Campbell måtte ringe med før jeg tok hintet!

Men enda verre var det med codec koden, som man får beskjed om å finne på baksiden av "The CD Case".
Problemet er at i orginale MGS så har man en forbanna CD Case i inventoriet!

 

Also, screw Raiden!

Endret av fenrizz87
Lenke til kommentar

Husker mange gode minner fra dette spillet.

Et av de var når jeg var ca 13 år, og spilte sammen med en kompis for å runde MGS på PS på european extreme. Det som var vanskeligst var bossene, vi lagte kart over alle minene på Raven (tanks bossen) for å ikke dø.

 

Husker også når man skal redde Merlyn i det samme spillet, så hvis man gikk inn og ut av ventilansjossjakten 3 ganger til der Meryl trener, så lå hun til slutt i trusen å trente...

 

Kjekkeste med mgs serien synes eg derimot va å få de forskjellige ekstra tingene man får ved å runde det på flere vasnkelighets grader. Slik som kamera, stealth, bandana, smoking, evig med oksygen osv..

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid er en serie som tok meg ett par forsøk med MGS1 demoen før jeg faktisk fikk sansen for. Første forsøk gikk i dass. Storebror viste meg hvordan det skulle spilles å etter det så var jeg hekta. Foresten meget hypet for at MGS5 får steam lansering.

 

En ting anngående X / O swappinga jeg aldri kommer til å glemme. Første dagen jeg runnet spillet ferdig gikk jeg for Bandana for å få beste ending og infinite ammo mot bossene. Ville selvfølgelig da også ha Stealth så speedrunna spillet samme kveld, uten å save gjennom hele spillet, kom gjennom hele spillet meget kjapt, kom til slutten, Do you want to Save ? Trykket på X. . .

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...