Gå til innhold

lanseringsdato til Max Payne 2


Anbefalte innlegg

Er litt forvirra akkurat nå.....

 

på www.maxpayne2.com står det at det kommer til europa den 24 oktober.

Nå er det 25. mens ingen butikker har det, og på alle nettbutikker står det at det kommer ut den 31. oktober....

hvorfor!?

 

har venta på dette spillet i flere uker nå, og endelig skulle det komme ut, trodde jeg, men så viser det seg at jeg må lese innlegg om folk som har spillt spillet, og deres tanker om spillet i en uke til, mens jeg sitter her og gråter fordi jeg ikke har prøvd det enda!

 

urettferdig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skikkeligt rart, men nå har jeg bestilt det på cdon, like etter du gjorde det gutten(zeOx) , hehe. Men er enig med deg, ganske rart at de sier det skal komme ut den 24.Oktober når det står på alle webshopper at det kommer ut den 31.Oktober. Men det får ikke hjelpe, gleder meg som et barn jeg, selv om jeg må vente ei uke til.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

KE Media som distrubierer spillet i norden har hatt problemer og de har utsatt lanseringsdatoen til 30.okt. men det kan hende det dukker opp i butikkene før.

 

Det samme gjelder Hidden and Dangerous 2.

Lenke til kommentar

Det spillet er sjeef *grin* skambraspill! Sweet grafikk... grafikkmotoren er lite krevende :p: og ikke nok med det, det er gitt ut et "modding tool" til spillet så det kommer til å komme masse mods.. gled dere som ennå ikke har fått det :p:

 

"Og noen ord til"

 

Hele verden og samfunnet vi lever i suger! Men hvem bry seg :lol:

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...