Gå til innhold

erfaring med netpris.dk? (tapte penger?)


Anbefalte innlegg

noen her som har erfaring med nettbutikken: netpris.dk ???

 

fikk et tips av tanten min om at der kunne jeg bestille billig brus og sånt som de har i sverige der.. hun hadde bestilt derfra før og fått varene sine etter noen dager..

 

men her for noen dager siden skulle jeg prøve det selv.. jeg la varene i handlekurven og betalte med et spendon visa kort som jeg hadde kjøpt noen dager før..

 

men da jeg trykt bekreft betaling kom det opp error, og jeg måtte gå tilbake å prøve på nytt. men det gikk fortsatt ikke.. men da jeg sjekket saldoen på kortet var pengene trekt og jeg hadde ikke fått noe bekreftelse på at bestillingen i det hele tatt var mottatt.. hva skal jeg gjøre??

 

sendte de en mail på kundeservice med engang, men har ikke fått noe svar enda.. prøvde også å ringe nr til kundeservice men fikk beskjed om at nr ikke var i bruk???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Da har det gått over en måned, og jeg har ikke sett snurten av varene jeg bestilte. Har send inn sak til banken og til PayPal for å få pengene mine refundert. Bare tull og svindel!

kjipt.. håper du får pengene dine igjen.. da jeg endelig hadde fått svar på mailen jeg sendte de, så sto det bare: beklager vi vet ikke hva som har skjedd. og det va det siste jeg hørte fra de.. skikkelig dårlig service..

Lenke til kommentar

 

Da har det gått over en måned, og jeg har ikke sett snurten av varene jeg bestilte. Har send inn sak til banken og til PayPal for å få pengene mine refundert. Bare tull og svindel!

kjipt.. håper du får pengene dine igjen.. da jeg endelig hadde fått svar på mailen jeg sendte de, så sto det bare: beklager vi vet ikke hva som har skjedd. og det va det siste jeg hørte fra de.. skikkelig dårlig service..

 

Transporøren Transsaver.se (elns) gav tilbake pengene med engang, (PayPal) mens netpris.dk har jeg ikke hørt fra. Meldte i fra til banken og avventer fortsatt svar der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...