Gå til innhold

The Legend of Zelda blander blod med Monopol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Monopol er forsåvidt et ålreit brettspill det og en Zelda versjon kan sikkert være artig.

Det jeg reagerer på derimot er "Go to jail" og "Just visiting" feltene som bare er kopiert fra vanlig monopol. Klarte de virkelig ikke å finne noe som passet til Zelda universet istedet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Monopol er forsåvidt et ålreit brettspill det og en Zelda versjon kan sikkert være artig.

Det jeg reagerer på derimot er "Go to jail" og "Just visiting" feltene som bare er kopiert fra vanlig monopol. Klarte de virkelig ikke å finne noe som passet til Zelda universet istedet?

 

Det er jo fengsel i Zelda-universet

Lenke til kommentar

 

Monopol er forsåvidt et ålreit brettspill det og en Zelda versjon kan sikkert være artig.

Det jeg reagerer på derimot er "Go to jail" og "Just visiting" feltene som bare er kopiert fra vanlig monopol. Klarte de virkelig ikke å finne noe som passet til Zelda universet istedet?

 

Det er jo fengsel i Zelda-universet

Jeg skrev ikke at det ikke finnes fengsel i Zelda universet.

 

Det jeg ikke liker er at alle hjørnefeltene er helt like som i vanlig monopol mens dem har brukt tid til å gjøre om alle andre felt til å passe Zelda universet med både bilder og navn.

"Free Parking" er vel forsåvidt det feltet som passer dårligst inn. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...