Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva er egentlig 3dmark?

en 3d animasjon av en mark som kryper over skjermen.

så måler de antall meter marken kryper iløpet av en time og på den måten kan du se hvor kraftig hardware du har.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Ah, sitter her med Cola, chips og grandi. Ble mye øl i går, men la bare grunnlaget for i dag.

*gafle i seg*

Skrevet

www.futuremark.com

Det er et program som måler ytelsen til PC'en din gjennom en rekke grafiske tester. Til slutt får du ut et tall, antall "3D marks". Jeg fikk 1412, som er dårlig :wee:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Fikk et par fiker fra dama i går, rett i den siden jeg har begynt rotfyllingen. Ansiktet mitt ser helt deformert ut. I tillegg ble pannen min knust mot et rekkverk og slo sprekker.

Skrevet
Fikk et par fiker fra dama i går, rett i den siden jeg har begynt rotfyllingen. Ansiktet mitt ser helt deformert ut. I tillegg ble pannen min knust mot et rekkverk og slo sprekker.

høres ut som et herlig forhold.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
wh1te, hvorfor fiket hun til deg a?

Hun fikk et innfall...

Noe flashback-greier fra mitt lille eventyr i pausen vårs.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Må på jobb snart også.

*legge is på hevelsen*

Skrevet
plystre på en liten trall.. *when love hurts it won't work..* :whistle:

Tyst på deg..la de jobbe ut problemene sine og støtt heller opp rundt de det gjelder.

Helt utrolig, men jeg så på Nick & Jessica tingen på MTV og jeg ble faktisk i godt humør av bare å se hvor JÆVLIG blond og dum det kvinnemennesket egentlig er :wee:

Skrevet

bare plystrer litt jeg. har vett nok til å ikke blande meg i andre sine problemer.. kom aldri no godt utav det for noen av partene. ;)

nick & jessica er et morsomt par ja! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...