Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ihvertfall ikke BUNDY...

Faen, kom på at jeg har 3 WD disker som må byttes ut :(

1x200GB, 1x120GB og 1x80GB, vil bytte ut alle med minst 200GB Seagate disker :)

Endret av ZkedaR
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har dere noen forslag til hva siden min skal handle om?

Vi har det heldigvis valgfritt.

eidt: Snart 3000 sider nå :D

Endret av robB
Skrevet (endret)
God morgen alle sammen :D

Jeg skal bruke dagen min til å kose meg med en norsk tentamen. Håper virkelilg at dere får en like fin dag :p

God morgen:)

jada, vi skal få en fiiiiin dag :)

robB: hva liker du da? ta noe du liker :) eller draptrusler på siden mot BÜ8h :w00t:

Endret av BUNDY
Skrevet

Jeg ringte faktisk akkurat og snakket med en hyggelig jente som het Anette. Hun forklarte høflig at jeg måtte fylle ut et returskjema som jeg fant på deres nettsider.

Synd. Ble ikke helt den krangelen jeg hadde håpet på. ;)

Skrevet
God morgen alle sammen :D

Jeg skal bruke dagen min til å kose meg med en norsk tentamen. Håper virkelilg at dere får en like fin dag :p

God morgen:)

jada, vi skal få en fiiiiin dag :)

robB: hva liker du da? ta noe du liker :) eller draptrusler på siden mot BÜ8h :w00t:

Ja, jeg for se når jeg kommer på skolen ;)

Nå må jeg springe, hadet!

Skrevet
Tro om jeg kan høre med MPX om det er mulig å få en annen harddisk tilbake? Kanskje en Seagate dersom jeg betaler mellomlegg?

Nettbuttikkene pleier å være tilbakeholdne med slikt, siden de får erstatning fra produsenten av disken (her, maxtor)

Skrevet
Nettbuttikkene pleier å være tilbakeholdne med slikt, siden de får erstatning fra produsenten av disken (her, maxtor)

Ja, det er det jeg frykter. Men det hadde vært latterlig kjipt å få et nytt krasj med samme type disk. Tro om de får refundert disk fra produsent i cash eller i varer? Får de tilbakebetalt må det vel være mulig å gi meg mulighet til å velge noe annet. I det minste for å gi meg god service, selv om jeg ikke har krav på det

Skrevet

Ja, det er det jeg frykter. Men det hadde vært latterlig kjipt å få et nytt krasj med samme type disk. Tro om de får refundert disk fra produsent i cash eller i varer? Får de tilbakebetalt må det vel være mulig å gi meg mulighet til å velge noe annet. I det minste for å gi meg god service, selv om jeg ikke har krav på det

De får et nytt produkt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...